×

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان: جمهوری اسلامی حرف اول و آخر را در منطقه می زند/ محرومیت‌زدایی پنج دهستان لرستان

  • بهمن ۱۹, ۱۳۹۶
  • ۰
  • فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت:جمهوری اسلامی این روزها حرف اول و آخر را در منطقه می زند و این عزت با رشادت های رزمندگان اسلام به‌ دست آمده است.   به گزارش نیساخبر، سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در یادواره ۴۲ شهید دهستان میبرگ شهرستان دلفان با تبریک ایام الله دهه فجر  اظهار […]

    فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان: جمهوری اسلامی حرف اول و آخر را در منطقه می زند/ محرومیت‌زدایی پنج دهستان لرستان
  • جمهوری اسلامی حرف اول و آخر را در منطقه می زند/ محرومیت‌زدایی پنج دهستان لرستان

    فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت:جمهوری اسلامی این روزها حرف اول و آخر را در منطقه می زند و این عزت با رشادت های رزمندگان اسلام به‌ دست آمده است.

     

    به گزارش نیساخبر، سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در یادواره ۴۲ شهید دهستان میبرگ شهرستان دلفان با تبریک ایام الله دهه فجر  اظهار داشت: با گذشت ۴۰ سال  از انقلاب شکوهمند اسلامی به لطف الهی مردم همچنان با همان همت اول انقلاب در راه انقلاب اسلامی ایستاده اند.

    وی افزود: وقتی امام خمینی(ره) در نطقی تاریخی اعلام کردند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، برخی افراد آماده برخورد شدید آمریکا با ایران بودند درحالیکه امام(ره) با علم این حرف را زدند و آمریکا بعدها هیچ غلطی نتوانست بکند.

    سردار کشکولی با بیان این که امروز نه تنها رد پایی از  آمریکا در ایران وجود ندارد بلکه در حال اخراج از کل منطقه است،گفت: جمهوری اسلامی این روزها حرف اول و آخر را در منطقه می زند و این عزت با رشادت های رزمندگان اسلام به‌ دست آمده است.

    وی با بیان اینکه ما لباس پاسداری را لباس خادمی مردم می‌دانیم، بیان داشت: مهمترین فلسفه انقلاب خدمت به اقشار مختلف مردم بویژه قشر مستضعف و محروم جامعه است و معیار سنجش عملکرد هر مدیر و مسئولی  خدمت به مردم می باشد.

    فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان پیرامون حوادث اخیر در سطح کشور ، گفت: مطالبه گری باید همیشه در اولویت باشد اما اینکه کسی بخواهد به کشور ضربه وارد کند و اموال بیت المال را آتش بزند نشان از برنامه ریزی دشمنان برای صدمه زدن به انقلاب  دارد در غائله اخیر مردم با بصیرت وارد شدند و توانستند مانع سوء استفاده دشمن شوند.

    وی خاطر نشان کرد: امروز استکبار بدنبال کاهش قدرت منطقه ای ایران است، قدرتی که با استقامت و همیاری مردم به‌دست آمده است، عراقی که آمریکا سعی بر سلطه بر آن نداشت امروز عضوی از انقلاب اسلامی است و به لطف الهی جمعیت انقلابیون در بین ملت های آزادی‌خواه و مستقل جهان هر روز در حال رشد است.

    سردار کشکولی به وجود برخی مشکلات در سطح کشور اشاره کرد و اظهار داشت:متاسفانه تعداد اندکی از مدیران از خدمت به مردم غافل شده اند در کشور ما تمامی مسئولان با انتخاب مستقیم یا غیر مستقیم مردم انتخاب می شوند پس باید مردم در انتخاب های خود دقت کنند زیرا همین انتخاب ها سرنوشت کشور را تعیین می کند.

    فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه مردم برای این انقلاب شهدای زیادی را تقدیم کرده اند، افزود: ننگ بر مدیر و مسئولی که خط خود را از مردم جدا کند و دنبال خدمت نباشد،مردم باید مطالبه گر باشند و با نقد مشوقانه خود می توانند جلوی خیلی از مشکلات را بگیرند.

    وی با اشاره به این که خدمات انقلاب اسلامی با رژیم طاغوتی گذشته اصلا قابل قیاس نیست،خاطرنشان کرد: فقر در آن زمان موج می زد و با یه مقایسه ساده می توان آن را  احساس کرد در آن زمان تنها ۱۰۰ هزار دانشجو در کشور وجود داشت در حالی که در حال حاضر تعداد دانشجو های کشور به بیش از ۴ میلیون نفر رسیده است.

    به گفته سردار کشکولی تا پنج سال پس از انقلاب پزشکانی از کشور هایی همچون پاکستان در ایران به طبابت مشغول بودند و امروز مردم از کشور های دیگر برای امورات درمانی به ایران سفر می کنند.

    فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه سپاه با قوت به بحث محرومیت زدایی ورود پیدا کرده است، بیان داشت:  ۱۰۰ دهستان درسطح کشور برای توسعه و اجرای طرح های اقتصای، عمرانی، فرهنگی و … در نظر گرفته شده است و دهستان میربگ جنوبی نیز یکی از همین دهستان ها می باشد که به توفیق الهی پروژه های متفاوتی برای محرومیت زدایی از آن اجرا خواهد شد.

    انتهای پیام/

    منبع خبر: دلفان امروز

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *