×

فرمانده سپاه شهرستان الشتردر گفت‌و‌گو با نیساخبر: طرح گشت محله محور در شهرستان الشتراجرا می‌شود

  • کد نوشته: 6880
  • آبان ۲۸, ۱۳۹۶
  • ۰
  • فرمانده سپاه الشترگفت: طرح گشت‌های محله محور با برنامه ریزی‌های انجام شده و سازماندهی نیروها و پایگاه‌ها از پنجم آذرماه در محلات شهرستان الشتراجرا می شود. محمود یوسفونددر گفت‌و‌گو باپایگاه اطلاع رسانی نیساخبر، با اشاره به اجرای طرح گشت‌های محله محور اظهار داشت: گشت‌های محله محور طرحی است، که در سراسر کشور اجرا خواهد شد و […]

    فرمانده سپاه شهرستان الشتردر گفت‌و‌گو با نیساخبر:  طرح گشت محله محور در شهرستان الشتراجرا می‌شود
  • هفته بسیج

    فرمانده سپاه الشترگفت: طرح گشت‌های محله محور با برنامه ریزی‌های انجام شده و سازماندهی نیروها و پایگاه‌ها از پنجم آذرماه در محلات شهرستان الشتراجرا می شود.

    محمود یوسفونددر گفت‌و‌گو باپایگاه اطلاع رسانی نیساخبر، با اشاره به اجرای طرح گشت‌های محله محور اظهار داشت: گشت‌های محله محور طرحی است، که در سراسر کشور اجرا خواهد شد و در استان لرستان و شهرستان الشترنیز پیاده‌سازی می شود.

    وی با اشاره به اجرای این طرح در شهرستان الشترافزود: طرح گشت‌های محله محور با برنامه ریزی‌های انجام شده و سازماندهی نیروها و پایگاه‌ها از پنجم آذرماه در محلات شهرستان الشتراجرا می شود.

    فرمانده سپاه شهرستان الشتربا اشاره به جزئیات اجرای این طرح خاطر‌نشان کرد: بسیجیان در محل پایگاه مقاومت در طول شبانه روز از ساعت مشخصی از شهر تا نزدیک صبح دم، نسبت به گشت و دفاع از محله‌های الشتراقدام می‌کنند.

    وی عنوان کرد: کشور ما امنیت خوبی دارد و سربازان ناجا به‌خوبی در این حوزه انجام وظیفه کرده‌اند و ما هم با اجرای طرح گشت محله در الشتر به کمک و یاری آن‌ها می‌رویم.

    انتهای پیام/

     

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *