×

حضور حداکثری در انتخابات تأمین کننده‌ امنیت کشور است

  • اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۶
  • ۰
  • فرمانده سپاه ناحیه الشتر در گردهمایی ملی جوانان انقلابی گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات ۹۶ مهمترین اصل در راستای برگزاری انتخابات و تأمین‌کننده امنیت کشور است و به همین دلیل باید همه برای برگزاری انتخابات پرشور و گسترده تلاش کنند.   به گزارش نیساخبر؛ سرهنگ «محمود یوسفوند» در گردهمایی ملی جوانان انقلابی در الشتر با […]

    حضور حداکثری در انتخابات تأمین کننده‌ امنیت کشور است
  • فرمانده سپاه ناحیه الشتر در گردهمایی ملی جوانان انقلابی گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات ۹۶ مهمترین اصل در راستای برگزاری انتخابات و تأمین‌کننده امنیت کشور است و به همین دلیل باید همه برای برگزاری انتخابات پرشور و گسترده تلاش کنند.

     

    به گزارش نیساخبر؛ سرهنگ «محمود یوسفوند» در گردهمایی ملی جوانان انقلابی در الشتر با بیان اینکه انتخابات، تجلی روزافزون عزت و اقتدار جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی، مأموریت اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌باشد و چنانچه در خارج و یا در داخل کشور قدمی علیه این انقلاب برداشته شود، با تمام قوا در مقابل آن خواهیم ایستاد.

    وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک نیروی نظامی، فرهنگی و اجتماعی همواره در بطن جامعه است که مهم‌ترین راهبرد آن دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب، امام(ره) و مقام معظم رهبری است.

    فرمانده سپاه ناحیه الشتر در ادامه گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در چند دهه گذشته تلاش کردند جلوی خروج پیام انقلاب اسلامی به خارج از مرزها را بگیرند اما امروز راهبرد نظام اسلامی پیام بیداری برای ملت‌هاست به طوری که عرصه را بر دشمن تنگ کرده و دشمن را دچار استیصال نموده است.

    وی با بیان اینکه شهدای ما برای این انقلاب از جان عزیز خود گذشتند، ابراز داشت: امروز به برکت خون شهدا، ایران اسلامی توانسته در صنایع مهمی همچون صنعت دفاعی، هسته‌ای و موشکی و نیز در سایر صنایع پیشرفته دنیا به صورت غیر منتظره و فراتر از اراده قدرت‌ها پیشروی کند.

    وی با تأکید بر حفظ روحیه انقلابی در میان جوانان، اضافه کرد: در پیروی از سیره شهدا باید به گونه‌ای عمل کرد که جریان انقلابیگری متوقف نشود.

    یوسفوند با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو افزود: بسیج و سپاه در امر انتخابات دخالت نمی‌کنند اما مردم را به حضور حداکثری فرامی‌خوانند.

    وی تأکید کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در صدد بدبین کردن مردم نسبت به خدمات نظام و دولت و کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی هستند.

    وی خاطرنشان ساخت: همه ما باید در بازتاب هرچه بهتر این امر مهم، حضور بهم رسانیم و برای تعالی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نکنیم.

    فرمانده سپاه ناحیه الشتر ادامه داد: حضور حماسی ملت ایران در روز انتخابات خط بطلانی بر مکر و دسیسه‌های بی‌شمار دشمنان و بدخواهان نظام است.

    انتهای پیام/


    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *