×

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان الشتر : اگر شهدا نبودند راه امام هرگز تبیین نمی‌شد

  • آذر ۲۹, ۱۳۹۶
  • ۰
  • فرمانده سپاه ناحیه شهرستان الشتر گفت: اگر این شهدا و وصیت‌نامه شهدا نبودند راه امام هرگز تبیین نمی‌شد حکمت پروردگار عالم بر این تعلق‌گرفته بود که با جریان شهدا بتوانیم در مقابل دشمن مقاومت کنیم. به گزارش نیساخبر، سرهنگ محمود یوسفوند در یادواره شهدای دانش‌آموزی حوزه مقاومت دانش‌آموزی شهید فهمیده اظهار داشت: روزهای پرافتخار دفاع […]

    فرمانده سپاه ناحیه شهرستان الشتر : اگر شهدا نبودند راه امام هرگز تبیین نمی‌شد
  • فرمانده سپاه ناحیه شهرستان الشتر گفت: اگر این شهدا و وصیت‌نامه شهدا نبودند راه امام هرگز تبیین نمی‌شد حکمت پروردگار عالم بر این تعلق‌گرفته بود که با جریان شهدا بتوانیم در مقابل دشمن مقاومت کنیم.

    به گزارش نیساخبر، سرهنگ محمود یوسفوند در یادواره شهدای دانش‌آموزی حوزه مقاومت دانش‌آموزی شهید فهمیده اظهار داشت: روزهای پرافتخار دفاع مقدس از خاطر کسانی که روزهای جنگ و جبهه را شنیده‌اند پاک نمی‌شود به همین خاطر رشادت‌ها و دلیرمردی‌های رزمندگان اسلام باید به‌خوبی به نسل‌های جدید جامعه تبیین شود.

    وی بابیان اینکه دشمن در جنگ نظامی نتوانست به ما ضربه بزند افزود: دشمن در جنگ نظامی حریف وحدت و ایمان ما نشد ولی حالا در جنگ نرم سعی دارند وحدت ما را از بین ببرند، مشکلات را بزرگ جلوه دهند و قوانین اسلامی را مانع رشد کشور نشان دهند.

    فرمانده سپاه ناحیه شهرستان الشتر با توجه به برنامه‌ریزی‌های دشمن افزود: دشمن با برنامه‌ریزی‌های بسیار دقیق سعی دارند مردم را به جان هم بی اندازند و از درون کشور را نابود سازند و هدفشان تضعیف ثبات و امنیت اجتماعی، فرهنگی بوده و بیشترین سرمایه‌گذاری دشمن برای انحراف ذهن جوانان و تلقین باورهای غلط در وجود آن‌هاست.

    وی خاطرنشان کرد: بسیاری از جوانان ما هستند که بافکر روشن به این وقایع نگاه می‌کنند و دشمنی‌های آنان را می‌بینند و با شرکت در کارهای فرهنگی و مذهبی از ولایت پشتیبانی می‌کنند و دست‌به‌دست هم می‌دهند و منتظر ظهور آقا امام زمان (عج) که کلید حل این مشکلات است می‌باشند.

    سرهنگ یوسفوند با توجه به سخن امام خمینی (ره) در مورد وصیت‌نامه شهدا گفت: همان‌طور که امام خمینی (ره) می‌فرمایند: وصیت‌نامه این عزیزان را خوب بخوانید که برابر با پنجاه سال عبادت است و خداوند قبول کند؛ جوانان ما زمانی که راه را گم کردند وصیت‌نامه شهدا را بخوانند و ببینند شهدا از ما چه خواسته‌اند.

     

    گزارش تصویری این مراسم:

    [new_royalslider id=”38″]

    عکاس:بیاتی

     

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *