×

فرمانده سپاه لرستان:
فضاسازی مسموم در فضای مجازی با تولیدمحتوای مناسب پاسخ داده شود

  • تیر ۲, ۱۳۹۹
  • ۰
  • سردار مرتضی کشکولی گفت: روشنگری و تولید محتوای مناسب لازمه فضای مجازی امروز است و مهمترین رسالت بسیج در فضای مجازی روشنگری است.

    فضاسازی مسموم در فضای مجازی با تولیدمحتوای مناسب پاسخ داده شود
  • سردار مرتضی کشکولی؛ فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان  با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و اهمیت فضای مجازی، اظهار داشت: اهمیت فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی است و کار کردن در این فضا باید عالمانه و موثر و بهنگام باشد.

    وی بیان کرد: فضای مجازی مرزهای جغرافیایی، سیاسی، ملی مذهبی را در هم شکسته است و در این عرصه مرزها را فقط با قدرت منطق و توجه به آیات، روایات و تبلیغ مبانی دینی می توان هدایت کرد.

    سردار کشکولی با اشاره به اینکه مخاطبین فضای مجازی به دو دسته عوام و خواص تقسیم می شوند، عنوان کرد: برخی ها که به اصطلاح خواص به دنبال اظهار نظر بر اساس منافع شخصی، حزبی، گروهی یا جریان فکری خاصی در فضای مجازی هستند.

    وی تاکید کرد: فضای مجازی امروز صحنه ای واقعی است که بیشتر جمعیت ما از هر قشری وسنی در آن حضور دارد به دلیل تنوع تولید محتوایی که در این فضا صورت می گیرد و نبود سواد رسانه ای، شبهات گوناگونی در این فضا مطرح می شود که نیازمند پاسخگویی منطقی و عقلایی در این حوزه هستیم.

    فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به موفقیت های نسبی جوانان انقلابی، مومن در فضای مجازی عنوان کرد: بعد از دوران دفاع مقدس، فضای مجازی به عرصه ای برای جنگ نرم تبدیل شده که پاسخگویی به شبهات و روشنگری برای نسل جوان در این فضا یک ضرورت است.

    سردار کشکولی یاد آور شد: روشنگری در این عرصه همراه با ارائه دلیل و اقناع باید صورت گیرد و در این راستا تولید محتوای مناسب می تواند فضاسازی مسموم توسط برخی از بدخواهان انقلاب در فضای مجازی را پاک سازی کنند.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *