×

فعالیت قرآنی و تبلیغی توسط بانوان مبلغ در مناطق محروم سلسله انجام می‌شود

  • آبان ۶, ۱۳۹۶
  • ۰
  • معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) سلسله گفت: فعالیت قرآنی و تبلیغی توسط بانوان مبلغ در مناطق محروم و روستایی سلسله انجام می‌شود. فرشته شاهوردی ، با اشاره به اینکه یک طرح آموزشی با همکاری مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) و بسیج شهرستان سلسله در حال اجرا است اظهار داشت: در این طرح، طلاب با حضور در مساجد، […]

    فعالیت قرآنی و تبلیغی توسط بانوان مبلغ در مناطق محروم سلسله انجام می‌شود
  • حلقه صالحین

    معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) سلسله گفت: فعالیت قرآنی و تبلیغی توسط بانوان مبلغ در مناطق محروم و روستایی سلسله انجام می‌شود.

    فرشته شاهوردی ، با اشاره به اینکه یک طرح آموزشی با همکاری مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) و بسیج شهرستان سلسله در حال اجرا است اظهار داشت: در این طرح، طلاب با حضور در مساجد، مدارس، محافل و جلسات مذهبی خانگی به تبلیغ و تبیین آموزه‌های دین مبین اسلام و مکتب اهل‌بیت(ع) می‌پردازند.

    وی بابیان این‌که ارائه آموزش‌های قرآنی و بیان احکام و مسائل شرعی ازجمله مهم‌ترین برنامه‌های محوری تبلیغ به مردم مناطق محروم و روستایی است، افزود: آموزش تصحیح قرائت اذکار نماز، بیان احکام و مسائل شرعی، راه‌کارهای تحکیم مبانی خانواده، اخلاق در خانواده، وظایف اعضاء در خانواده و رعایت حقوق همسایه از دیگر محورهای تبلیغی خواهران مبلغ در مناطق روستایی و محروم شهرستان است .

    معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) سلسله از حضور و فعالیت مداوم تبلیغی خواهران طلبه این مدرسه در پایگاه‌های بسیج خبر داد و عنوان کرد: در این طرح که به‌صورت چند روز در هفته اجرا خواهد شد، طلاب در راستای ارتقای دانش دینی، دشمن‌ستیزی و استکبارستیزی مخاطبان قدم برمی‌دارند.

    وی با اشاره به فعالیت تبلیغی و اثرگذار بانوان مبلغ در نقاط مختلف شهری و روستایی،بیان کرد: بی‌شک تبلیغ خواهران در بین بانوان به خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان کمک شایانی می‌کند و در تربیت دینی بانوانی مومن و خانواده‌دوست نیز اثرگذار می‌گذارد.

    انتهای پیام/

    منبع:تسنیم

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *