×

فعالیت ۳۰ اکیپ گشت و کنترل محیط‌زیست لرستان در روز «سیزده به در»

  • فروردین ۱۳, ۱۳۹۷
  • ۰
  • مدیرکل حفاظت محیط‌زیست لرستان از فعالیت ۳۰ اکیپ گشت و کنترل محیط‌زیست این استان در روز «سیزده به در» خبر داد. به گزارش نیساخبر، مهرداد فتحی بیرانوند از شهروندان خواست در روز «سیزده به در» ضمن استفاده از طبیعت زیبای لرستان با مهربانی با طبیعت برخورد کرده و موجب آلوده شدن محیط زیست نشوند. وی […]

    فعالیت ۳۰ اکیپ گشت و کنترل محیط‌زیست لرستان در روز «سیزده به در»
  • مدیرکل حفاظت محیط‌زیست لرستان از فعالیت ۳۰ اکیپ گشت و کنترل محیط‌زیست این استان در روز «سیزده به در» خبر داد.

    به گزارش نیساخبر، مهرداد فتحی بیرانوند از شهروندان خواست در روز «سیزده به در» ضمن استفاده از طبیعت زیبای لرستان با مهربانی با طبیعت برخورد کرده و موجب آلوده شدن محیط زیست نشوند.

    وی با اشاره به زیبایی های طبیعی لرستان بیان داشت: وظیفه همه ماست که در حفظ این طبیعت زیبا کوشا باشیم و این امانت را به بهترین نحو به نسل های آینده تحویل دهیم.

    مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از حضور ۳۰ اکیپ گشت و کنترل از پرسنل محیط زیست در سطح استان، در روز انس با طبیعت و برخورد با متخلفین زیست محیطی در این روز خبر داد.

    فتحی بیرانوند با بیان اینکه ایستگاه های مختلفی در تمام مراکز استان برای  توزیع کیسه زباله به گردشگران در سطح استان دایر است، تصریح کرد: از تمامی هم استانی ها و گردشگران خواستاریم که زباله های خود را به مراکز جمع آوری زباله انتقال داده و در طبیعت رها نکنند.

    وی ضمن  ارائه توضیحاتی در خصوص پویش بی زباله، از مردم برای پیوستن به این پویش دعوت کرد و افزود: امیدواریم با رعایت نکات زیست محیطی در روز انس با طبیعت مراتب قدردانی خود را از خالق این زیبایی ها به جا آوریم و شاهد این باشیم که هیچگونه زباله ای در این روز در طبیعت رها نشود.

    منبع :مهر

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *