×

فیک نیوزها ابزار اصلاحات برای تخریب مجلس/ حقوق واقعی نمایندگان مجلس چقدر است؟

  • تیر ۱۷, ۱۳۹۹
  • ۰
  • این روزها فیک نیوزها یا همان اخبار جعلی ابزاری برای تخریب مجلس یازدهم شده است و جریان اصلاحات با بی اخلاقی رسانه ای حتی از تولید اخبار فیک هم در این عرصه غافل نمی شود.

    فیک نیوزها ابزار اصلاحات برای تخریب مجلس/ حقوق واقعی نمایندگان مجلس چقدر است؟
  • روز گذشته خبری روی خروجی یکی از خبرگزاری های اصلاح طلب قرار گرفت که از واریز اولین حقوق نمایندگان مجلس خبر می داد. خبری که در مصاحبه با یکی از نمایندگان منتشر شد. در توئیتر برخی از عناصر اصلاحات اقدام به قلب مطلب کردند و ودیعه مسکن و حقوق نمایندگان را یکجا حساب کردند و به عنوان حقوق نمایندگان منتشر و خبرپراکنی کردند.

     امروز این موضوع در صفحه یک روزنامه آفتاب یزد منتشر شد و روزنامه اصلاح طلب نوشت: « در حالی که بسیاری از مردم این روز‌ها در تامین حداقل معاش خود مشکل دارند و در تنگناهای اقتصادی قرار گرفته‌اند خبر واریز ۲۳۱میلیونی برای نمایندگان داغ دل بسیاری از مردم را تازه کرد. حسین جلالی، نماینده مردم رفسنجان و انار در گفت‌وگو با ایسنا از واریز حقوق نمایندگان خبر داد و گفت: اولین حقوق نمایندگی ۱۱میلیون تومان واریز شده به علاوه ۲۰۰ میلیون تومان بابت مسکن و ۲۰ میلیون تومان هم برای سایر هزینه‌ها به حساب ما واریز شد.»

    این درحالی است که این نماینده مجلس در گفتگو با ایسنا توضیح داده است که « بنده یک خانه ۲۲۵ متری در قم و یک قطعه زمین از ۱۵ سال پیش در پردیسان قم و یک خودرو پژو مدل ۸۵ دارم که به دلیل فرسودگی قصد تعویض آن را دارم، هیچ نوع ملک و باغی در رفسنجان ندارم، اولین حقوق نمایندگی ۱۱ میلیون تومان واریز شده به علاوه ۲۰۰ میلیون تومان بابت مسکن و ۲۰ میلیون تومان هم برای سایر هزینه‌ها به حساب ما واریز شده است و قطعا اگر اموالم اضافه شد اعلام خواهم کرد.»

    مسئله ودیعه مسکن که در حقوق نمایندگان لحاظ شده است تنها به مجلس یازدهم باز نمی گردد و در مجالس گذشته نیز کمک هزینه مسکن به نمایندگان پرداخت می شده است.
    خبرپراکنی و شیطنت خبری اصلاح طلبان درباره حقوق نمایندگان
    در همین رابطه، «احمد امیر آبادی فراهانی» عضو هئیت رئیسه مجلس توضیح داد: «دوره قبل به نمایندگان ۲۵۰میلیون ودیعه مسکن پرداخت واز حقوقشان کسرگردید این دوره به ۲۰۰میلیون کاهش وماهیانه تاآخردوره ازحقوق کسرمی شود. و این۲۰میلیون حقوق_نماینده نیست این هزینه دفتر شامل اجاره،حقوق کارکنان ،آب، برق، گاز، تلفن ثابت وسیار، اینترنت و… که به حساب دفتر واریز می شود.»
    با این حال، اصلاح طلبان با قلب مطلب و با شیطنت خبری و جمع همه این موارد اعلام کردند که حقوق نمایندگان مجلس ۲۳۰ میلیون است که با واقعیت همخوان نیست.
    به هرجهت، این روزها فیک نیوزها ابزاری برای تخریب مجلس یازدهم شده است. از «ازدواج اجباری» و « فیلترینگ اینستاگرام» گرفته تا « کاهش آی کیو ایرانیان» و «تغییر نام فرودگاه مهرآباد» و … این فیک نیوزها گسترده است و جریان اصلاحات با بی اخلاقی رسانه ای حتی از تولید اخبار فیک در این عرصه برای تخریب مجلس غافل نمی شود.
    انتهای پیام/
    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *