×

قرارگرفتن لرستان در وضعیت هشدار کرونا/ تمامی شهرها آلوده هستند

  • خرداد ۲۴, ۱۳۹۹
  • ۰
  • رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان، گفت: در حال حاضر تمامی شهرهای استان در وضعیت هشدار قرار دارند.

    قرارگرفتن لرستان در وضعیت هشدار کرونا/ تمامی شهرها آلوده هستند
  • محمدرضا نیکبخت با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در لرستان، اظهار کرد: در حال حاضر استان در وضعیت هشدار قرار دارد.

    وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا، تمامی شهرستان‌های استان در وضعیت هشدار قرار دارند.

    رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان با اشاره به برگزاری ستاد ملی کرونا و بررسی آخرین جزئیات شیوع کرونا در سراسر کشور، بیان داشت: فردا نیز ستاد استانی کرونا برگزار و تدابیر لازم جهت کنترل این بیماری به کار خواهد گرفت.

    نیکبخت اظهار داشت: در جلسه فردا برای وضعیت انسداد یا بازگشایی مبادی ورودی و خروجی استان تصمیم‌گیری خواهد شد، ضمن اینکه دیگر تدابیر لازم جهت کاهش آمار بیماری نیز پیش‌بینی خواهد شد.

    وی با بیان اینکه مشکلی در پذیرش بیماران کرونایی وجود ندارد، افزود: مرگ‌ومیرهای مربوط به کرونا در استان در روز کمتر از یک نفر است، به‌گونه‌ای که بین ۲ تا ۳ روز یک نفر در استان به دلیل این بیماری جان خود را از دست می‌دهد.

    رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان ضمن توصیه به شهروندان مبنی بر رعایت بهداشت عمومی، اظهار داشت: انتظار می‌رود افراد دارای علائم مثبت کرونا از ارتباط نزدیک با افراد مسن و همچنین کسانی که دارای بیماری زمینه‌ای همچون سرطان، دیابت، فشارخون و .. هستند، خودداری کنند.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *