×

قوه قضائیه بدون هیچگونه ملاحظه کاری و محافظه کاری حقوق مردم را از قانون شکنان و باند های قدرت و فساد باز ستاند

  • کد نوشته: 8136
  • تیر ۷, ۱۳۹۷
  • ۰
  • دفتر مرکزی تشکلهای اسلامی دانشجویی و فارغ التحصیلان استان لرستان به مناسبت هفتم تیرماه بیانیه ای صادر کرد. به گزارش نیساخبر، دفتر مرکزی تشکلهای اسلامی دانشجویی و فارغ التحصیلان استان لرستان به مناسبت هفتم تیرماه بیانیه ای صادر کرد که به شرح زیر است: ‌بسم الله الرحمن الرحیم هفتم تیرماه، سالروز بزرگداشتِ سرافرازی یک نهضت و نماد […]

    قوه قضائیه بدون هیچگونه ملاحظه کاری و محافظه کاری حقوق مردم را از قانون شکنان و باند های قدرت و فساد باز ستاند
  • قوه قضائیه بدون هیچگونه ملاحظه کاری و محافظه کاری حقوق مردم را از قانون شکنان و باند های قدرت و فساد باز ستاند

    دفتر مرکزی تشکلهای اسلامی دانشجویی و فارغ التحصیلان استان لرستان به مناسبت هفتم تیرماه بیانیه ای صادر کرد.

    به گزارش نیساخبر، دفتر مرکزی تشکلهای اسلامی دانشجویی و فارغ التحصیلان استان لرستان به مناسبت هفتم تیرماه بیانیه ای صادر کرد که به شرح زیر است:

    ‌بسم الله الرحمن الرحیم

    هفتم تیرماه، سالروز بزرگداشتِ سرافرازی یک نهضت و نماد مظلومیتِ توام با حقّانیتِ ملتی است که دراین برهه از تاریخ، نقشی سترگ در مبارزه علیه جریان کفر و استبداد جهانی و نفاق و جهالت داشته است.

    اعضای تشکلهای اسلامی و فارغ التحصیلان استان لرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سیّد شهیدان انقلاب اسلامی، شهیدمظلوم دکتر بهشتی و یاران باوفای ایشان بالاخص شهیدان حجت الاسلام سیدفخرالدین رحیمی و محمد حسین صادقی به عنوان اولین نمایندگان مردم لرستان در مجلس، در ۷ تیرماه سال ۱۳۶۰، مطالبی را به محضر ملت آگاه و بصیر ایران اسلامی می رساند:

    ▫پس از عزل بنی صدر، گروهک تروریستی منافقین با حمایت آمریکا و سازمان های جاسوسی بیگانه، موج ترور و کشتار جدیدی را آغاز نمودند که اولین آنها ترور نافرجام مقام معظم رهبری در ۶ تیرماه سال ۱۳۶۰ و دومین آن فاجعه هفتم تیر بود. امروز نیز بار دیگر همان دشمنان دیرینه نظام اسلامی با همراهی جریان نفاق، چشم طمع دوخته اند تا با فتنه ای دیگر، هندسه ی نفوذ خود را در جغرافیای انقلاب اسلامی به تماشابنشینند و با تبدیل مطالبات اقتصادی مردم به آشوب های خیابانی، از سرابِ اهدافِ کوته بینانه ی خود آبی بنوشند.

    متاسفانه امروز که امنیت مرزهای اقتصادی و مسائل معیشتی مردم بیش از هر زمان دیگر آماج حملات طراحی شده در اتاق جنگ اقتصادی شیطان بزرگ بر علیه جمهوری اسلامی است،  با بی تفاوتی مسولینِ کاخ نشینِ دولتی، کوخ نشینانی که در قاموس خمینی کبیر(ره)، یک مویشان به تمام کاخ نشینان می ارزد، می روند تا در زیر چرخ های معیوب  بی برنامگی های اقتصادیِ آقایان لیبرال مآبِ وابسته به غرب له شوند.

    این در حالی است که رهبر گرانقدر و فرزانه انقلاب، سالهاست که با اطلاع از نقشه ی دشمن، شعار هرسال را مبتنی بر ساماندهی اوضاع اقتصادی کشور و توجه به اقتصاد مقاومتی قرارداده اند اما همین خویِ اشرافی گریِ مسولینِ دولت های یازدهم و دوازدهم، مانع از شنیدن این بلاغِ مبین شده است.

    و بنظر می رسد توصیه های مشفقانه ی دلسوزان انقلاب هم دیگر اثری نخواهد داشت‌. چنانکه تا کنون نیز جز با توهین و طعنه های گزنده ی مسولین ارشد دولتی، پیامد دیگری نداشته است و بجای پاسخگویی، همواره با حاشیه سازی و فرافکنی، انگشت اتهام را بسوی ارکان نظام و رهبری انقلاب نشانه رفته اند!!

    لذا  در این برهه حساس بر خود لازم می دانیم اعلام نماییم که:

    ۱_با مسئولان دولت و نظارت کنندگان بر بخش های اقتصادی و متولیان معیشت مردم اتمام حجت نموده و هشدار می دهیم اگر همچنان بر سرابِ عنایات کدخدا امیدِ واهی بسته اید و نمی خواهید صدای خردشدن استخوانهای مستضعفین را زیر فشاراقتصادی بشنوید و یا اگر به امیدِ تحت فشار قراردادن نظام، خواب مذاکره ی جدیدی با غرب را در سر می پرورانید، لااقل شجاعت داشته باشید و ناتوانی خود را از اداره ی امور کشور اعلام نمایید و مسئولیت این نابسامانی اقتصادی را به عهده بگیرید و حتی‌الامکان پاسخ گوی مطالبات حقیقی مردم باشید .

    ۲_ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای هفتم تیر  و هفته ی قوه قضاییه، از دستگاه قضایی کشور بطور جدی می خواهیم تا در برخورد با مفاسدِاقتصادی خصوصا دانه درشت ها و عاملان نابسامانی اوضاع آشفته ی بازار و نرخ ارز و کاسبان تحریم، بدون ملاحظات سیاسی و رعایت وابستگی های خانوادگی به برخی مسئولان، برخورد قاطع و انقلابی نمایند و بدون هیچگونه ملاحظه کاری و محافظه کاری، حقوق مردم را از قانون شکنان و باند های قدرت و فساد باز ستانند.

    ۳_دشمنان ملت ایران و ضدانقلابِ خارج نشین و وابستگان غرب زده ی  آنها در داخل که دنبال بهانه برای ایجاد آشوب و ناامنی هستند، بدانند که به فضل الهی با سلاح اقتصادمقاومتی و تکیه بر توان داخلی خود، بر جنگ اقتصادی اربابانشان پیروز خواهیم شد  و جمهوری اسلامی از این پیچ تاریخی نیز  به ساحلِ امن و سلامت خواهد رسید و بار دیگر بدخواهان و  منافقان در پیشگاه خداوند و ملت بزرگ ایران رسوا خواهند شد.

    والسلام علی عبادالله الصالحین

    انتهای پیام/

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *