×

رئیس هیئت وزنه برداری لرستان خبر داد:
لرستان صدرنشین المپیاد استعدادهای برتر وزنه‌برداری کشور شد

  • آذر ۵, ۱۳۹۷
  • ۰
  • رئیس هیئت وزنه‌برداری لرستان گفت: لرستان با کسب ۴ مدال صدرنشین المپیاد استعدادهای برتر وزنه‌برداری کشور شد. به گزارش نیساخبر” سید علی شاهرخی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم وزنه برداری استان لرستان با کسب ۲ مدال طلا، یک نشان نقره و یک گردن آویز برنز به صدر جدول رده بندی المپیاد استعدادهای برتر […]

    لرستان صدرنشین المپیاد استعدادهای برتر وزنه‌برداری کشور شد
  • رئیس هیئت وزنه‌برداری لرستان گفت: لرستان با کسب ۴ مدال صدرنشین المپیاد استعدادهای برتر وزنه‌برداری کشور شد.

    به گزارش نیساخبر” سید علی شاهرخی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم وزنه برداری استان لرستان با کسب ۲ مدال طلا، یک نشان نقره و یک گردن آویز برنز به صدر جدول رده بندی المپیاد استعدادهای برتر وزنه برداری کشور صعود کرد.

    وی افزود: نفرات اول تا سوم هر وزن مدال مجموع دریافت می کنند.

    رئیس هیئت وزنه برداری لرستان بیان کرد: در دسته ۴۹ کیلوگرم اشکان مهمدی از خوزستان با مجموع ۱۳۱ کیلوگرم طلا گرفت و امیر محمد سلیمانی از اردبیل در مجموع با مهار وزنه ۱۳۰ کیلوگرمی مدال نقره را کسب کرد؛  عبداله محمدی از خوزستان با مجموع ۱۲۷ کیلوگرم گردن آویز برنز را کسب کرد.

    شاهرخی گفت: در دسته ۵۵ کیلوگرم علی عالی پور از آذربایجان غربی در مجموع با مهار وزنه ۱۸۳ کیلوگرمی مدال طلا را از آن خود کرد و امیرحسین حسین زاده از تهران در مجموع با مهار وزنه ۱۷۲ کیلوگرمی نشان نقره و ابوالفضل خاکباز از لرستان با مجموع ۱۶۷ کیلوگرم صاحب مدال برنز این رقابت ها شد.

    وی افزود: در دسته۶۱ کیلوگرم عرفان آقایی از آذربایجان شرقی با مجموع ۲۲۳ کیلوگرم بر سکوی نخست قرار گرفت و عرفان مرادی از آذربایجان شرقی با مجموع ۲۰۱ کیلوگرم و کوروش پیری از کرمانشاه با مجموع ۱۸۷ کیلوگرم به ترتیب صاحب مدال های نقره و برنز شدند.

    رئیس هیئت وزنه برداری لرستان اظهار کرد: در رقابت های دسته ۶۷ کیلوگرم، عبداله بیرالوند از لرستان با مجموع ۲۲۹ کیلوگرم صاحب طلا شد و فرید نقدی پور از خوزستان با مجموع ۲۱۸ کیلوگرم مدال نقره و امیرحسین سلیمانی از تهران با مجموع ۲۱۷ کیلوگرم مدال برنز را کسب کردند.

    شاهرخی افزود: در دسته ۷۳ کیلوگرم، مبین کاسب از مازندران با مجموع ۲۳۴ کیلوگرم مدال طلا را کسب کرد؛ ضمن این که در این وزن سامان آقایی از آذربایجان شرقی با مجموع ۲۲۴ کیلوگرم و محمود حاتمی از خوزستان با مجموع ۱۹۷ کیلوگرم مدال های نقره و برنز را بر گردن خود آویختند.

    وی افزود: در دسته ۸۱ کیلوگرم، مهدی حسینی از لرستان با مجموع ۲۴۷ کیلوگرم و محمد مهدی دارایی دیگر لرستانی شرکت کننده در این المپیاد با مجموع  ۲۳۲ کیلوگرم صاحب مدال نقره شدند و کیان سهرابی از خوزستان نیز با مجموع ۲۳۱ کیلوگرم به نشان برنز دست یافت.

    رئیس هیئت وزنه برداری لرستان تصریح کرد: در دسته ۸۹ کیلوگرم، حسن عمادی از فارس با مجموع ۲۶۴ کیلوگرم مدال طلا،  باربد مولایی از مازندران با مجموع ۲۴۹ کیلوگرم نشان نقره و طاها نعمتی از اردبیل با مجموع ۲۴۴ کیلوگرم مدال برنز را کسب کردند.

    شاهرخی افزود: دوشنبه ۵ آذرماه این المپیاد با برگزاری رقابت وزنه برداران در دسته های ۹۶، ۱۰۲ و ۱۰۲+ کیلوگرم و معرفی برترین ها به پایان می رسد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *