شهر را آب و جارو بزنید، مهمان بهشتی داریم، این بار مهمانی که در دفاع از مرزهای کشور جان خود را تقدیم کرد تا برای همیشه امنیت و آرامش را به مردمان کشورش هدیه دهد. سربازانی که به تاسی از شهدا برای دفاع از تمامیت ارضی در هر جایی که نیاز باشید سینه خود را سپر می کنند، درست مانند شهدای دوران دفاع مقدس یا شهدای مدافع حرم جان خود را در این مسیر پر افتخار تقدیم می کنند.

اینجا لرستان است، دیار دلیرمردان و امروز بوی بهشت شهر را فرا گرفته، عطر و بوی شهادت به مشام می رسد و مردمانی که به استقبال فرزند این خطه آمده اند تا بگویند راهتان ادامه دارد.

بوی شهادت در شهر پیچید

غوغایی در میدان شهر برپا شده، خانواده ای چشم انتظار رسیدن مهمان بهشتی هستند، پرچم هایی در آسمان شهر می چرخند، صدای مداحی در وصف شهدا به گوش می رسد، مویه هایی از سوی بانوان شنیده می شود و در این لحظه تابوت شهید از خودرو بر روی دستان مردم خرم آباد قرار می گیرد.

شهید رشید سپهوند از دلاورمردان لرستانی در مرز بود که در مقابله با قاچاقچیان به درجه رفیع شهادت رسید و امروز در زادگاهش با بدرقه مردمان خون گرم شهرش، در خانه ابدی آرام خواهد گرفت.

استقبال مردم لرستان از شهید مرزبانی

بوی اسپند خبر از رسیدن مهمانی عزیز می دهد و استقبال کنندگانی که بی قرار رسیدن عزیزشان هستند، شهید ستوان سوم رشید سپهوند از خرم آباد، مرزبان هنگ مرزی بانه در درگیری با قاچاقچیان به شهادت رسیده و امروز پیکر پاک این شهید بر روی دستان شهید پرور خرم آباد تشییع شده است.

صدای موزیک نظامی بلند می شود، به احترام شهید مرزبانی همه ادای احترام می کنند، چشم ها همه گریان شده و بازهم شهادتی که افتخار می آفریند.

شهید سپهوند در مرز گله ‌سوره به عنوان مدافع مرزها جان خود را تقدیم کرده و روز پنج شنبه مراسمی با حضور مسئولان و همرزمانش در بانه برگزار شد، همچنین امروز پیکر پاک این شهید بزرگوار در زادگاهش تشییع و به خاک سپرده شد. استان شهید پرور لرستان ۶۳۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی ایران نموده و راه شهدا ادامه دارد.