×

لزوم جذب اعتبارات برای توسعه فرهنگی سلسله

  • کد نوشته: 12308
  • فروردین ۲۶, ۱۳۹۹
  • ۰
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: سلسله از ظرفیت فراوانی در حوزه فرهنگ و هنر برخوردار است که جذب اعتبارات لازم توسعه فرهنگی این شهرستان را فراهم می‌کند.

    لزوم جذب اعتبارات برای توسعه فرهنگی سلسله
  • احمد حسین فتایی شامگاه دوشنبه در آیین معارفه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلسله اظهار داشت: تقویت بدنه اداری و جذب اعتبارات لازم جاری، فرهنگی و عمرانی در دستور کار اداره کل است که تحقق این مهم، زمینه توسعه فرهنگی و هنری شهرستان سلسله را بیش از پیش فراهم خواهد کرد.

    وی افزود: این خطه از لرستان از ظرفیت فراوانی در حوزه فرهنگی و هنری برخوردار است و چهره های شاخص بسیاری از این دیار به عرصه فرهنگ و هنر کشور معرفی شده اند.

    فرماندار سلسله نیز گفت: اختصاص بودجه لازم در جهت بارورتر شدن ظرفیت های ویژه ی فرهنگی و هنری این شهرستان و ایجاد زیر ساخت های عمرانی لازم از مهمترین دغدغه ها می‌باشد.

    شریف خسروی گفت: امیدواریم در دوره پیش رو و با حضور رییس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، ضمن تعامل با اصحاب فرهنگ و هنر، این مهم به وقوع بپیوندد.

    خداداد والی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلسله نیز با اشاره به پیشینه ی درخشان فرهنگی و هنری این شهرستان اظهار داشت: با تمام ظرفیت اداری موجود، تلاش می کنیم در تعاملی سازنده با اصحاب فرهنگ و هنر و همچنین نماینده ولی فقیه و فرماندار سلسله، زمینه رشد و شکوفایی فعالیت ها و برنامه های فرهنگی و هنری را دراین شهرستان بیش از گذشته فراهم نماییم.

    خداداد والی دارای مدرک کارشناسی مدیریت امور فرهنگی، از نیروهای رسمی شاغل در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با ۲۵ سال سابقه ی کاری است که معاونت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم آباد در سه دوره و حضور در رده های مختلف مدیریتی و کارشناسی در ستاد اداره کل را در کارنامه خود دارد.

    پیش از این فتحعلی یوسفوند سمت سرپرستی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلسله را بر عهده داشت.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *