×

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور مطرح کرد:
لزوم شناخت خط رسانه‌ای دشمن/ غربی‌ها به جنگ روانی روی آورده‌اند

  • کد نوشته: 11601
  • دی ۲۶, ۱۳۹۸
  • ۰
  • رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با تاکید بر لزوم شناخت خط رسانه‌ای دشمن گفت: ما یکی از بزرگترین پایگاه‌های آمریکا را زدیم و کاری نتوانست بکند لذا به جنگ روانی روی آورده‌است.

    لزوم شناخت خط رسانه‌ای دشمن/ غربی‌ها به جنگ روانی روی آورده‌اند
  • به گزارش نیساخبر“مسعود بصیری امروز پنجشنبه در آئین اختتامیه سومین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در لرستان با اشاره به اینکه شهید و شهادت را رسانه‌ها و کسانی که تریبون دارند باید در جامعه ترویج دهند، اظهار داشت: اگر ما درگیر موضوعات عادی جامعه شویم از آن معامله بزرگ غافل می‌شویم، رهبر انقلاب می‌فرماید «گرامیداشت یاد شهدا کمتر از شهادت نیست».

    وی با بیان اینکه یک زمان راه شهید را در حوزه اقتصاد ادامه می‌دهیم و کشور را می‌سازیم، حاج قاسم سلیمانی مرد میدان نبرد بود، مرد میدان اقتصاد در کشور کیست؟ ما باید چنین نیروهایی تربیت کنیم، تصریح کرد: مطالبه گری ما کجاست؟ پرهیز از سیاه نمایی کجاست؟ آنجا که خط مطالبه گری و سیاه نمایی را بر هم منطبق می‌کنیم جامعه آشفته می‌شود و در مسیر رسانه‌های غربی حرکت می‌کنیم.

    وی با بیان اینکه دشمن تمام تلاش خود را می‌کند تا یاد شهدا، اقتدار و توان جمهوری اسلامی ایران را با حادثه هواپیمای اوکراینی زیر سوال ببرد، یادآور شد: مهم است که خط رسانه‌ای دشمن را بشناسیم، به خصوص که در برهه سختی قرار گرفته ایم.

    رئیس سازمان بسیج رسانه کشور خاطرنشان کرد: اگر ما ۲۰۰ میلیون یورو برای تقویت بنیان‌های دفاعی خود در مجلس تخصیص دادیم، تنها هزینه ایران اینترنشنال در سال ۲۵۰ میلیون دلار است، رسانه «من و تو» هم همینگونه است، اینها کسانی هستند که حتی به اسم انتقاد جمهوری اسلامی ایران را می‌زنند.

    بصیری با اشاره به اینکه برخی در پوشش انتقاد به جمهوری اسلامی ایران و باورهای شیعه حمله می‌کنند، دندان‌های به هم فشرده و کینه آنها را پشت حرف‌هایشان پیدا کنید، تاکید کرد: برخی دلسوز نیستند بلکه کینه نسبت به جمهوری اسلامی ایران دارند.

    وی با بیان اینکه امروز اگر تلویزیون من و تو میلیون‌ها دلار برای رضا پهلوی و بزرگ کردن او خرج می‌کند، برای این است که برخی در کشور تصور کنند در صورت درگیری در ایران این ولیعهد خود خوانده به ایران می‌آید و رابطه ما با آمریکا خوب می‌شود، خیر اینگونه نیست، آمریکا به این نتیجه رسیده که هرگز ایران را یکپارچه نخواهد، تصریح کرد: ببینید چه بر سر سوریه آوردند، چقدر بچه‌های خوب حزب اللهی را در سوریه کشتند.

    رئیس سازمان بسیج رسانه کشور خاطرنشان کرد: مگر به لیبی وعده ندادند که در صورت جمع آوری موشک‌ها و تأسیسات هسته‌ای آن، از او حمایت خواهند کرد، قرارداد امضا کردند و شوی تبلیغاتی راه انداختند، اما اولین کسی که به لیبی حمله کرد همین انگلستان بود که با آن قرارداد بسته بود.

    بصیری با اشاره به اینکه ۲۵ تا ۳۰ میلیون نفر در تشییع پیکر حاج قاسم شرکت کردند، چند روز بعد عکس حاج قاسم را در جلوی دانشگاه پاره می‌کنند و از روی پرچم آمریکا رد نمی‌شوند، شما چه روشنفکری هستید که از روی پرچم کشوری که بهترین فرمانده شما را کشته است عبور نمی‌کنی!؟ چطور در چشم فرزندان شهدا نگاه می‌کنید و خجالت نمی‌کشید و آب نمی‌شوید!؟ ادامه داد: متأسفانه عده‌ای پشت اینها می‌ایستند و ضریب می‌دهند.

    وی گفت: ۴۰ سال است در تحریم هستیم و مقابل بزرگترین اقتصاد و هژمونی تاریخ بشر ایستاده ایم، ما توی گوش کشوری زده ایم که حتی در جنگ جهانی دوم به این شکل کسی جرأت نکرده به او حمله کند.

    رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه ما توی گوش یک لات بزرگ زده ایم و هیچ چیز نتوانست بگوید، یکی از بزرگترین پایگاه‌های او را زدیم و کاری نکرد، تنها کاری که می‌تواند بکند این است که روحیه ما را به هم بریزد، تصریح کرد: امروز کار رسانه‌ها خیلی مهم است، جنگ روانی جنگ امروز و دیروز نیست. برای زدن جمهوری اسلامی ایران بهانه و توجیه زیاد دارند، امروز اگر کسی در دفاع از حکومت شیعه و در دفاع از لشکر عاشورا که ۱۴۰۰ سال است در جهان جاریست و مرکزش امروز ایران است، بایستد کمتر از کار شهدا نیست.

    بصیری با تاکید بر اینکه نباید از دشمن ترسید، باید محکم ایستاد، می دانم بعضی وقت‌ها مشکلات اجازه نمی‌دهد خوب راه را تشخیص دهیم، اما در جبهه شهدا قرار بگیریم، افزود: بدانید سمتی که ترامپ و غربی‌ها ایستاده اند حتی اگر ظاهراً حرف درستی می‌زنند سمت دشمن است، ترامپ دیروز در کمال وقاحت به شهید سلیمانی توهین کرده است، آنقدر ضعیف شده اند که نمی‌توانند پاسخ دهند و به فحش دادن و رجز خواندن افتاده اند.

    وی با اشاره به اینکه خون شهدای مدافع حرم حتماً پرچم شیعه را تقویت می‌کند، گفت: بدانیم بعد از شهدا کار رسانه‌ای ها از همه مهمتر است، این قلم و نوشته‌ها را ساده نگیرید.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *