×

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان خبر داد: اختصاص ۷۵ سهمیه استخدام در آموزش و پرورش لرستان به خانواده شهدا

  • کد نوشته: 7433
  • دی ۲۴, ۱۳۹۶
  • ۰
  • مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت:۷۵ سهمیه استخدام در آموزش‌و‌پرورش لرستان به خانواده شهدا اختصاص یافت. به گزارش نیساخبر،مراد روشنی ظهر امروز در جلسه ستاد دهه فجر استان لرستان بیان کرد:استان لرستان در ایام انقلاب ۶۹ شهید و ۳۹ آزاده در راه پیروزی انقلاب اسلامی تقدیم کرده است. وی بر انتقال مفاهیم انقلاب […]

    مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان خبر داد: اختصاص ۷۵ سهمیه استخدام در آموزش و پرورش لرستان به خانواده شهدا
  • مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت:۷۵ سهمیه استخدام در آموزش‌و‌پرورش لرستان به خانواده شهدا اختصاص یافت.

    به گزارش نیساخبر،مراد روشنی ظهر امروز در جلسه ستاد دهه فجر استان لرستان بیان کرد:استان لرستان در ایام انقلاب ۶۹ شهید و ۳۹ آزاده در راه پیروزی انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.

    وی بر انتقال مفاهیم انقلاب به نسل جوان تاکید کد و افزود:باید در بعد کیفیت و انتقال فرهنگ و بالا بردن مشارکت بخش‌های مختلف جامعه در برنامه‌های دهه فجر بیشتر تلاش کنیم.

    مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: یکی از با برکت‌ترین برنامه‌های دهه فجر دیدار با جانبازان و خانواده شهدا است که باید به این موضوع توجه بیشتری شود.

    وی خاطرنشان کرد:نام‌گذاری پروژه‌ها به نام شهدا از دیگر طرح‌هایی است که انتظار داریم در دهه فجر باید مورد توجه قرار گیرد.

    روشنی به بحث استخدام خانواده شهدا در دستگاه‌ها اشاره و عنوان  کرد:با جلسات برگزارشده و پیگیری‌های صورت گرفته ۷۵ سهمیه استخدام در آموزش‌وپرورش لرستان به خانواده شهدا اختصاص یافت.

    انتهای پیام/

    منبع:فارس

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

       

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *