×

مدیر توهین‌کننده به شهدا برکنار شود؛ همه در برابر کار موهن برخورد فرهنگی کنیم

  • کد نوشته: 8771
  • مرداد ۲۱, ۱۳۹۷
  • ۰
  • فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: هنوز توهین مدیرکل ارشاد لرستان را به شهدا از یاد نبرده‌ایم و باید این مدیر توهین‌کننده به شهدا برکنار شود. به گزارش نیساخبر، سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای آزادسازی قلعه فلک الافلاک توافقی با دولت شد که برمبنای آن ۶۹ میلیارد تومان […]

    مدیر توهین‌کننده به شهدا برکنار شود؛ همه در برابر کار موهن برخورد فرهنگی کنیم
  • فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: هنوز توهین مدیرکل ارشاد لرستان را به شهدا از یاد نبرده‌ایم و باید این مدیر توهین‌کننده به شهدا برکنار شود.

    مدیر توهین‌کننده به شهدا برکنار شود؛ همه در برابر کار موهن برخورد فرهنگی کنیم

    به گزارش نیساخبر، سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای آزادسازی قلعه فلک الافلاک توافقی با دولت شد که برمبنای آن ۶۹ میلیارد تومان اعتبار به سپاه استان بدهند تا زمینی برای احداث پادگان جدید خریداری و احداث صورت بگیرد.

    وی افزود: تاکنون ۲۸ میلیارد تومان از این مبلغ پرداخت‌شده است که کار مطالعات و فونداسیون انجام و به‌زودی اسکلت ساختمان جدید زده می‌شود، ۴۰ میلیارد دیگر از اعتبار هنوز پرداخت‌نشده که درصورتی‌که این میزان اعتبار زودتر به دستمان برسد کار تخلیه نیز زودتر انجام می‌شود که در نظر است کار جابه‌جایی در سال ۹۸- ۹۹  انجام شود و این محل در اختیار میراث فرهنگی قرار بگیرد.

    فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان عنوان کرد: در راستای کشف فساد و احتکار در بازار نیز بسیج اصناف ورود کرده است و انبارهایی که محتکرین دارند شناسایی‌شده و اطلاعات در اختیار دادستان گذاشته‌شده و تاکنون تعداد زیادی از انبارها پلمب‌شده است.

    وی بیان کرد: خیلی‌ها ندانسته آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و درزمانی که نیاز است هرکسی هر چه دارد در بازار بریزد ولی کالاها را انبار کرده‌اند که در صورت شناسایی با محتکرین با شدت برخورد می‌شود و از طرفی بازاریان بسیجی را تشویق کرده‌ایم که تحت تأثیر فضای بازار قرار نگیرند و کالاها را به نرخ اصلی به فروش برسانند.

    سردار کشکولی تصریح کرد: سپاه وظیفه ندارد در برابر مردم بایستد و زمانی که مطالبه‌ای داشته باشند ما نیز از مردم هستیم اما اگر ضدانقلاب وارد شود آن را سرکوب می‌کنیم.

    وی خاطرنشان کرد: ‌هنوز هم توهین مدیرکل ارشاد را به شهدا از یاد نبرده‌ایم و تنها کسی هستم که روی حرف خود مانده‌ام که باید این مدیر توهین‌کننده به شهدا برکنار شود که باید گفت یا این دولت در برکناری مدیرکل ارشاد ناتوان است و یا باید او را وادار به عذرخواهی از خانواده شهدا کنند؛ اگر کار موهنی می‌شود همه باید برخورد فرهنگی داشته باشیم.

    انتهای پیام/

    منبع: تسنیم

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *