×

مراسم شبی با شهدا در استان لرستان برگزار می‌شود

  • کد نوشته: 2942
  • اسفند ۹, ۱۳۹۵
  • ۱ دیدگاه
  • مراسم شبی با شهدا امشب در شهرستان بروجرد و دورود برگزار می‌شود. به گزارش نیساخبر، هم‌زمان با ایام سوگواری حضرت زهرا(س) شش شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در شهرستان‌های بروجرد، دورود و دروه چگنی تشییع و خاکسپاری می‌شود. محسن مرادی روابط عمومی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار […]

    مراسم شبی با شهدا در استان لرستان برگزار می‌شود
  • مراسم شبی با شهدا در استان لرستان برگزار می‌شود

    مراسم شبی با شهدا امشب در شهرستان بروجرد و دورود برگزار می‌شود.

    به گزارش نیساخبر، هم‌زمان با ایام سوگواری حضرت زهرا(س) شش شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در شهرستان‌های بروجرد، دورود و دروه چگنی تشییع و خاکسپاری می‌شود.

    محسن مرادی روابط عمومی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم بابیان اینکه شش شهید گمنام نهم و یازدهم اسفندماه در استان لرستان تشییع و خاک‌سپاری می‌شوند اظهار داشت: مراسم استقبال از دو شهید گمنام امروز ساعت ۱۷ عصر در میدان آیت‌الله بروجردی انجام و مراسم شبی با شهدا امشب بعد از نماز مغرب و عشا در سپاه ناحیه بروجرد برگزار می‌شود و فردا ساعت ۹ صبح مراسم تشییع شهدا از میدان قیام انجام و در دانشگاه آیت‌الله بروجردی خاک‌سپاری می‌شوند.

    وی افزود: مراسم استقبال از دو شهید گمنام عصر امروز ساعت ۱۷ در میدان معلم شهرستان دورود انجام و مراسم شبی با شهدا نیز بعد از نماز مغرب و عشا در مصلی حضرت امام(ره) این شهرستان برگزار می‌شود و فردا ساعت ۱۰ صبح مراسم تشییع شهدا از مصلی انجام و در دانشگاه آزاد واحد دورود خاک‌سپاری می‌شوند.

    روابط عمومی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان عنوان کرد: مراسم استقبال از دو شهید گمنام یازدهم اسفندماه ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه از میدان ورودی شهر انجام و مراسم شبی با شهدا نیز بعد از نماز مغرب و عشا در سالن ورزشی ۹ دی این شهرستان برگزار می‌شود.

    وی بیان کرد: مراسم تشییع دو شهید گمنام در شهرستان دوره چگنی ۱۲ اسفند ساعت ۱۰ صبح از مسجد صاحب‌الزمان به سمت تپه شهدای گمنام این شهرستان انجام می‌شود.

    مرادی تصریح کرد: شهدایی که در شهرستان بروجرد تشییع خاک‌سپاری می‌شوند ۱۸ ساله در منطقه شرقی دجله و در عملیات بدر و ۲۰ ساله  در منطقه شرهانی در عملیات محرم به شهادت رسیده‌اند.

    وی خاطرنشان کرد: شهدایی که در شهرستان دورود تشییع و خاک‌سپاری می‌شوند ۱۷ ساله در منطقه فکه در عملیات والفجر و ۱۹ ساله در منطقه شرقی دجله در عملیات بدر به شهادت رسیده‌اند.

    روابط عمومی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان گفت: شهدایی که در شهرستان دوره چگنی تشییع و خاک‌سپاری می‌شوند ۲۵ ساله در منطقه زیبدات در عملیات تک دشمن و ۲۲ ساله در منطقه شرق دجله در عملیات بدر به شهادت رسیده‌اند.

    انتهای پیام/

    منبع: تسنیم

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “مراسم شبی با شهدا در استان لرستان برگزار می‌شود”

    1. سینا گفت:

      ممنون از سایت خوبتون
      لطفا درخصوص اخبار شهر الشتر بیشتر خبر بذارید
      باتشکر

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *