×

مردم لرستان همچنان فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند

  • کد نوشته: 14306
  • آذر ۲۴, ۱۳۹۹
  • ۰
  • دبیر ستاد مقابله با ویروس کرونا در لرستان گفت:مردم اگر پرواکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی را کاهش دهند وضعیت کرونایی در لرستان به مراتب بدتر از گذشته خواهد شد.

    مردم لرستان همچنان فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند
  • علی سیف روز دوشنبه در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان در سالن جلسات استانداری لرستان اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون متاسفانه سه پیک شیوع در کشور و در لرستان را تجربه کردیم.

    وی گفت: در پیک های اول و دوم وضعیت خوبی داشتیم اما در پیک سوم که مرتفع ترین پیک محسوب می شود تعداد مبتلایان در لرستان از نرم کشوری بیشتر است.

    وی افزود: در پیک سوم طول موج ویروس را تجربه کردیم و اکنون در شاخه نزولی آن قرار داریم اما این خطر وجود دارد که روند صعودی شود.

    وی بیان کرد: مردم اگر نکات بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی را کاهش دهند اوضاع به مراتب بدتر از گذشته خواهد شد.

    سیف گفت: در فصل زمستان به دلیل بسته بودن اماکن و استفاده از وسایل گرمایشی احتمال شیوع ویروس کرونا بیشتر است که باید در این راستا تمامی تدابیر اندیشیده شود.

    وی ادامه داد: اطلاع رسانی ها باید به صورت مداوم انجام شود تا مردم متوجه خطر جدی کرونا شوند.

    سیف ادامه داد: طرح جامع اعمال محدودیت ها یک بار به صورت رسمی ابلاغ شده و محدودیت ها در وضعیت های قرمز و نارنجی مشخص می باشد و تمامی محدودیت ها برای شهرهای یکسان بوده و باید مداوم اطلاع‌رسانی شود.

    تا ۲۲ آذر ابتلای قطعی ۵۸ هزار و ۲۶۴ شهروند لرستانی به ویروس کرونا تایید شده است که از این تعداد یکهزار و ۲۳۰ نفر نیز جان باخته اند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *