×

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان:
مسئولان لرستان برای تکمیل باغ موزه دفاع مقدس استان پای کار بیایند

  • کد نوشته: 14219
  • آذر ۶, ۱۳۹۹
  • ۰
  • مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان با اشاره به اهمیت ساخت باغ موزه دفاع مقدس لرستان گفت: امیدواریم مسئولان استان برای تکمیل این باغ موزه پای کار بیایند.

    مسئولان لرستان برای تکمیل باغ موزه دفاع مقدس استان پای کار بیایند
  •  حجت‌الاسلام والمسلمین  علی درویشی ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه باغ موزه دفاع مقدس لرستان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه باغ موزه دفاع مقدس لرستان ظرفیت بسیار خوبی در استان است اظهار داشت: باغ موزه دفاع مقدس می‌تواند اثر ماندگاری برای به تصویر کشیدن ایثارگری‌ها، خدمات و تلاش‌های غیور مردان  استان لرستان در ۸ سال دفاع مقدس باشد.

    وی افزود: در بازدیدی که امروز از محل باغ موزه دفاع مقدس لرستان داشتیم  خوشبختانه این  باغ موزه با سازه‌ای که در حال ساخت است ظرفیت بسیار خوبی در استان است که امیدواریم مسئولان استان برای تکمیل این باغ موزه پای کار بیایند.

    مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان عنوان کرد:  باغ موزه دفاع مقدس لرستان جلوه ماندگاری برای نسل‌های آینده است تا بدانند جوانان بسیجی و مردم مظلوم لرستان چگونه شجاعانه در جبهه‌های حق علیه باطل شجاعانه با دشمن جنگیدند.

    وی بیان کرد: سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی جهت  توسعه باغ موزه دفاع مقدس سرمایه‌گذاری برای نسل‌های آینده است.

    تکمیل باغ موزه دفاع مقدس لرستان نیازمند ۲۵ میلیارد تومان اعتبار است‌

    سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان اظهار داشت: ساخت باغ موزه دفاع مقدس لرستان  در زمینی به مساحت ۶ هزار متر از سال ۸۹  آغاز شده و هم اکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

    وی با بیان اینکه جهت تکمیل باغ موزه دفاع مقدس لرستان حدود  ۲۵ میلیارد تومان  اعتبار نیاز است افزود: با توجه به پیگیری‌های انجام شده مسئولان استان، تاکنون ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار به این پروژه اختصاص داده شده است.

    مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان عنوان کرد: چنانچه اعتبارهای تخصیص داده شده به موقع تامین شود ۲۲ بهمن امسال باغ موزه دفاع مقدس لرستان به بهره‌برداری می‌سد.

    وی بیان کرد: امیدواریم بهره‌برداری باغ موزه دفاع مقدس در کنار سایر جاذبه‌های  طبیعی و تاریخی استان لرستان ظرفیت بسیار خوبی جهت  جذب گردشگران ایرانی و خارجی شود.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *