×

امام‌جمعه الشتر:
مسئولین با اراده جهادی مشکلات اقتصادی کشور را رفع کنند

  • اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۸
  • ۰
  • این جنگ اقتصادی فرصتی برای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی است؛ باید با اراده جهادی همه مسئولین به این سمت بروند و ملت بزرگوار ایران این اراده را دارد تا به استقلال در بخش اقتصادی برسد

    مسئولین با اراده جهادی مشکلات اقتصادی کشور را رفع کنند
  • امام‌جمعه الشتر گفت: مسئولین با اراده جهادی مشکلات اقتصادی کشور را رفع کنند و در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی گام بردارند.

    به گزارش نیساخبر“حجت الاسلام سید سجاد موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه الشتر ضمن دعوت همگان به تقوای الهی، به دیدار رهبر معظم انقلاب با مسئولین نظام اشاره کرد و اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب در این دیدار هم نیازهای درونی نظام را تشریح کرده‌اند و هم تهدیدها را؛ به گفته رهبری گزینه قطعی فراروی ملت ایران اسلامی مقاومت است.

    وی با بیان اینکه رهبری گفتند جنگی نخواهد شد و این مطلب شعار نیست بلکه یک تحلیل است و بر اساس اشرافی که ولی امر مسلمین امام خامنه ای بر روی مسائل روز دارند مطرح شده است، تصریح کرد: رهبری گفتند ملت ایران را جوانان ایران اسلامی با پیروزی از این مقطع عبور خواهند داد.

    امام جمعه الشتر با تاکید بر اینکه در شرایط جنگ اقتصادی، فرزندان ما در مجموعه دفاعی سپاه و ارتش و نیروهای مسلح ادوات جنگی خود را در داخل ارتقا دادند، در حوزه رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی نیز با همین اراده باید به پیش برویم، افزود: مدیریت و برنامه ریزی ها در جهت مقابله با مشکلات اقتصادی باید جدی تر پیگیری شود.

    حجت الاسلام موسوی ادامه داد: این جنگ اقتصادی فرصتی برای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی است؛ باید با اراده جهادی همه مسئولین به این سمت بروند و ملت بزرگوار ایران این اراده را دارد تا به استقلال در بخش اقتصادی برسد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *