×

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان الشتر گفت: سپاه عضو اصلی انقلاب است

  • فروردین ۳۱, ۱۳۹۷
  • ۰
  • به گزارش نیساخبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا عبدلی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان الشتر در خطبه‌های پیش از نماز جمعه این شهرستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که مولود مبارک انقلاب اسلامی بوده در همه جهان پس از صدر اسلام پدیده‌ای بی‌سابقه است. وی با اشاره به سخن […]

    مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان الشتر گفت: سپاه عضو اصلی انقلاب است
  • به گزارش نیساخبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا عبدلی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان الشتر در خطبه‌های پیش از نماز جمعه این شهرستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که مولود مبارک انقلاب اسلامی بوده در همه جهان پس از صدر اسلام پدیده‌ای بی‌سابقه است.

    وی با اشاره به سخن امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در مورد سپاه و بسیج تصریح کرد: مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) می‌فرمایند: انقلاب اسلامی و نظام ارزشی اگر بخواهد پابرجا بماند باید سپاه و بسیج بماند.

    مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان الشتر عنوان کرد: سپاه نهادی منحصربه‌فرد مانند ولایت مداری، بصیرت، هوشمندی، مردمی و عدالت محور، جهادی و انقلابی است که وظیفه دارد در مقابله با هر تهدیدی که در عرصه‌های نظامی، امنیتی، علمی، فناوری، اقتصادی، سازندگی، سیاسی و فرهنگی به انقلاب اسلامی و ارزش‌ها و آرمان‌های آن خدشه وارد کرده و در چهل سال خدمت و عملکرد حوزه آن را به اثبات رسانده است.

    وی با اشاره به سخن امام خمینی) ره) در مورد سپاه فرمودند: امام خمینی (ره) می‌فرمایند: «من سپاه پاسداران را عزیز و گرامی می‌دارم چشم من به شماست، شما هیچ سابقه‌ای جز سابقه اسلامی ندارید» پس روشن است چرا دشمنان قسم‌خورده و دوستان جاهل این‌همه سپاه را مورد هجمه و کنایه قرار می‌دهند.

    عبدلی با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی ناحیه الشتر در سال ۹۶ گفت: ازجمله اقدامات بسیج سازندگی ناحیه الشتر در سال گذشته: پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی به مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان به ۳۳ نفر، ساخت و افتتاح پنج پایگاه مقاومت و تعمیر بیش از پانزده پایگاه مقاومت و حوزه _ اعزام گروه‌های جهادی جامعه پزشکی در سه نوبت به مناطق محروم و ارائه خدمات دندانپزشکی، مشاوره روانشناسی و سایر تخصص‌ها.

    وی با اشاره به دیگر اقدامات بسیج سازندگی ناحیه الشتر در سال گذشته گفت: کمک در ساخت سه باب منزل در مناطق محروم شهرستان، تعمیر چهار مسجد و یک حسینیه در مناطق محروم، سازمان‌دهی پنج گردان آماده و گردان فرهنگیان و بازنشستگان، حضور تمام‌وقت در عرصه‌های نیاز مانند اغتشاشات و تأمین امنیت مردم عزیز، و کارهای بسیار دیگر ازجمله اقداماتی بود که در سال گذشته انجام گرفت.

    انتهای پیام/

    منبع:خبرگزاری بسیج

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *