×

مستند «در جستجوی یک سرباز» در لرستان رونمایی شد

  • کد نوشته: 15459
  • مهر ۱۷, ۱۴۰۰
  • ۰
  • مستند «در جستجوی یک سرباز» با حضور سردار یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در لرستان رونمایی شد.

    مستند «در جستجوی یک سرباز» در لرستان رونمایی شد
  • مستند «در جستجوی یک سرباز» عصر امروز با حضور سردار یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور ، نماینده ولی فقیه در لرستان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان و جمعی از مسئولان در سالن حوزه هنری لرستان رونمایی شد.

    محمد زرین جویی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در این مراسم اظهارداشت: شهدا از همه وجودشان گذشتند تا مملکت ما با عزت، افتخار و سربلندی بماند. شهدا با ایثار جان خود رفتند تا نظام، انقلاب، ولایت، مرجعیت و آن آرمانهای بلند امام و شهیدان همیشه پابرجا بماند و این انقلاب به دست صاحب اصلی‌اش حضرت ولی عصر (عج) برسد.

    وی به این سخن امام (ره) مبنی بر بالاترین هنر شهادت است و شهادت هنر مردان خداست اشاره کرد و افزود: حضرت رسول اکرم (ص) می‌فرماید بالاتر از هر نیکی یک نیکی هست ولی وقتی که می‌رسد به جان دادن در راه خدا و دین خدا که همان شهادت است، اوج رستگاری است و شهدا به آن اوج رستگاری رسیدند.

    مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران  لرستان عنوان کرد: هنرمندان و  عزیزانی که در ماندگاری این اثرات ارزشمند انقلاب کار و تلاش می‌کنند ان‌شاءلله کارشان مورد رضای پروردگار قرار گیرد.

    وی بیان کرد: به واسطه کارهای هنری از جمله فیلم، مستند، شعر، سخنوری، قصه گویی و به هر شکلی هنرمندان کار می‌کنند تا این ارزش‌های والای انقلاب ماندگار شود و اثر بخشی خود را در جامعه داشته باشد تا این ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ان‌شاءلله به نسل‌های آینده منتقل شود.

    زرین جویی گفت: به تعبیر رهبری زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و این چیزی است که وظیفه همه ماست که این فرهنگ ناب را در جامعه بسط و گسترش دهیم و به نسل‌های آینده انتقال دهیم.

    مستند «در جستجوی یک سرباز»  به کارگردانی میثم غلامی با موضوع ایثار و شهادت  در رابطه با شهید گمنامی از روستای ظفر آباد شهرستان دلفان است که امروز رونمایی شد.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *