×

مسیرهای فرعی ورودی به سلسله مسدود شد

  • فروردین ۶, ۱۳۹۹
  • ۰
  • فرماندار سلسله گفت: مسیرهای فرعی ورودی به این شهرستان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی تا اطلاع ثانوی مسدود است.

    مسیرهای فرعی ورودی به سلسله مسدود شد
  • شریف خسروی روز چهارشنبه در جلسه ستاد شهرستانی مبارزه با کرونا در سالن جلسات فرمانداری سلسله، اظهار داشت: مسیرهایی همچون جاده چغلوندی و مسیر ورود به مناطق گردشگری شهرستان با استفاده از ظرفیت دهیاران تا اطلاع ثانوی مسدود است و گردشگرانی که قصد ورود به این مناطق را داشته باشند دچار مشکل خواهند شد.

    وی افزود: همچنین خودورهای غیربومی که قصد تردد از جاده چغلوندی را داشته باشند توقیف می شوند.

    خسروی با تاکید بر پلمپب مشاغل غیرضروری شهرستان گفت: متاسفانه برخی واحدهای غیرضروی به رغم تاکید بر تعطیلی توسط گشت مشترک تنظیم بازار، کماکان در حال فعالیت هستند که این بی توجهی تخلف محسوب می شود و باید این واحدها نیز با همکاری دادستانی و نیروی انتظامی و گشت مشترک بازار، تا اطلاع ثانوی پلمب شوند چرا که فعالیت آنها می تواند باعث شیوع و انتقال ویروس کرونا شود.

    فرماندار سلسله  بر همکاری تمام دستگاه های اجرایی شهرستان با شبکه بهداشت و درمان به عنوان محور اصلی اجرای برنامه های کنترل ویروس کرونا در شهرستان تاکید کرد و افزود: گرچه شیب تند بیماری کرونا در شهرستان کنترل شده اما با توجه به اینکه همچنان درگیر این بیماری هستیم باید تا بهبود وضعیت و عادی شدن شرایط، تمامی مصوبه های ستاد با جدیت دنبال شوند.

    خسروی عنوان کرد: همچنین فعالیت مراکز تهیه و توزیع غذا، رستوران های سطح شهر و مناطق گردشگری و مراکز خدمات رفاهی بین راهی تا اطلاع ثانونی ممنوع است و شبکه بهداشت و صنعت و معدن نیز باید به طور مرتب بر توزیع اقلام بهداشتی نظارت داشته باشند تا اقلام بی کیفیت وارد بازار نشوند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *