×

معاون سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان: یادواره شهدای استان لرستان برگزار می‌شود

  • کد نوشته: 5942
  • شهریور ۲۰, ۱۳۹۶
  • ۰
  • معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با بیان اینکه یادواره شهدای استان لرستان برگزار می‌شود گفت: همایش نقش زنان در دفاع مقدس در استان برگزار می‌شود. به گزارش نیساخبر“سرهنگ علی حسین پازدار ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در آغازین روزهای هفته دفاع مقدس رژه باشکوه نیروهای مسلح  باهدف به نمایش گذاشتن اقتدار […]

    معاون سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان:  یادواره شهدای استان لرستان برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای کرمان

    معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با بیان اینکه یادواره شهدای استان لرستان برگزار می‌شود گفت: همایش نقش زنان در دفاع مقدس در استان برگزار می‌شود.

    به گزارش نیساخبر“سرهنگ علی حسین پازدار ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در آغازین روزهای هفته دفاع مقدس رژه باشکوه نیروهای مسلح  باهدف به نمایش گذاشتن اقتدار و وحدت نیروهای مسلح سی و یکم شهریورماه در مرکز استان و شهرستان بروجرد برگزار می‌شود و در مابقی شهرستان‌های استان نیز رژه موتوری برگزار می‌شود.

    وی افزود: دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و ائمه جمعه شهرستان‌ها، شرکت فرماندهان و کارکنان سپاه استان در نماز جمعه، سخنرانی فرماندهان سپاه استان در نماز جمعه و دیدار فرماندهان و مسئولان سپاه استان با خانواده شهدای لرستان ازجمله برنامه‌هایی است که در هفته دفاع مقدس در استان لرستان برگزار می‌شود.

    معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان عنوان کرد: پیاده‌روی خانوادگی، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به میزبانی قرارگاه لشگر۸۴، غبارروبی گلزار شهدا، ویزیت رایگان درمانگاه‌های نظامی، اعزام تیم‌های امدادی به مناطق محروم استان و مراسم تجلیل از سربازان در این هفته برگزار می‌شود.

    این مسئول به نواختن زنگ مقاومت در سطح مدارس استان اشاره و بیان کرد: همایش نقش زنان در دفاع مقدس، یادواره شهدای استان لرستان و همچنین همایش تبیین نقش اصناف و بازار و تجلیل از شهدای اصناف و بازار  در استان لرستان برگزار می‌شود و راویان دفاع مقدس نیز در مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استان حضور می‌یابند.

    انتهای پیام/

    منبع:تسنیم

    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *