×

مقدمات برگزاری انتخاباتی سالم در سلسله فراهم است

  • کد نوشته: 11878
  • بهمن ۲۴, ۱۳۹۸
  • ۰
  • فرماندار سلسله گفت: تمامی مقدمات برگزاری یک انتخابات سالم و با حضور پرشور و گسترده مردم در شهرستان سلسله فراهم است.

    مقدمات برگزاری انتخاباتی سالم در سلسله فراهم است
  • شریف خسروی شامگاه پنجشنبه در جلسه توجیهی عوامل اجرایی شعب اخذ رای شهرستان سلسله در سالن همایش الغدیر فرمانداری، با تاکید بر اینکه کلیه عوامل دخیل در برگزاری انتخابات شهرستان باید امانت دار باشند، اظهار داشت:کلیه عوامل اجرایی حاضر در شعب اخذ رای باید مراقب باشند و در صورت مشاهده بی قانونی فورا مراتب را به نمایندگان فرماندار منتقل کنند تا برخوردهای قانونی لازم صورت بگیرد.

    خسروی با تاکید بر اینکه اجرای درست قوانین انتخابات وظیفه همه برگزار کنندگان است، خاطرنشان کرد: رقابت های انتخاباتی تلاش برای ارائه بهترین خدمت در نظام مردم سالاری دینی است و ما هم در این راستا وظیفه داریم تا با برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و با حضور حداکثری مردم بیش از پیش بر اقتدار نظام بیفزاییم.

    رییس دادگستری سلسله نیز اظهار داشت: همه کسانی که به عنوان کاندید انتخاب شده اند از فیلتر شورای نگهبان عبور کرده اند و این به معنی این است که واجد شرایط نماینده شدن در نظام اسلامی هستند.

    فریدون رواد با بیان اینکه دستگاه قضا در جهت سلامت انتخابات و برگزاری سالم و بدون حاشیه آن در کنار عوامل برگزار کننده حضور دارد، عنوان کرد: رعایت مر قانون وظیفه همه ما است و لذا باید تلاش کنید امانتی که به شما سپرده شده به بهترین نحو احسن انجام دهید.

    وی با اشاره به مهمترین رفتارهایی که در شعب اخذ رای مطابق قوانین جرم محسوب می شوند، خاطرنشان کرد: خرید و فروش رای، رای دادن با شناسنامه دیگری و یا افراد فوت شده، توصیه به رای دادن به کاندید خاص، رای دادن مجدد و ایجاد اخلال در امر انتخابات مهمترین رفتارهایی هستند که عنوان مجرمانه داشته و ممکن است در شعب اخذ رای با آنها مواجه شوید که در این راستا باید نهایت دقت را به کار گیرید و در صورت مشاهده فورا اطلاع دهید تا برخوردهای قانونی لازم صورت گیرد.

    رواد خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای و انتخاب نماینده با رای بالا نگاه دنیا را به انقلاب اسلامی تغییر و وضعیت فعلی را عوض می کند و چنانچه دشمنان نظام برنامه خصمانه ای داشته باشند با تشکیل یک مجلس قوی و انقلابی و نمایندگانی با رای بالا نمی توانند هیچ اقدامی صورت دهند.

    در شهرستان سلسله ۸۳ شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم شهرستان پیش بینی شده است.

    شهرستان های سلسله و دلفان یک حوزه محسوب می شوند و یک نماینده در مجلس شورای اسلامی خواهند داشت.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *