×

امام‌جمعه الشتر مطرح کرد:
ملت ایران حامی تصمیمات نظام جمهوری اسلامی است

  • اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۸
  • ۰
  • ملت سرافراز جمهوری اسلامی با اقتدار پایبند به تصمیمات نظام خواهند بود و حضور در راهپیمایی حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی خود گویای این مورد است.

    ملت ایران حامی تصمیمات نظام جمهوری اسلامی است
  • امام‌جمعه الشتر با اشاره به حرکت قاطعانه شورای عالی امنیت ملی در پاسخ به اقدامات آمریکا گفت: ملت ایران با اقتدار حامی تصمیمات نظام جمهوری اسلامی است.

    به گزارش نیساخبر” حجت الاسلام سید سجاد موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه الشتر ضمن دعوت همگان به تقوای الهی به بیانیه شورای عالی امنیت ملی اشاره کرد و اظهار داشت: اقدامات جمهوری اسلامی ایران واکنشی به اقدامات آمریکا بود.

    وی یادآور شد: برای دنیا معلوم گشت که ملت ایران در راستای منافع کشور و حامی تصمیمات نظام است و خواهد بود.

    امام جمعه الشتر خاطرنشان کرد: ملت سرافراز جمهوری اسلامی با اقتدار پایبند به تصمیمات نظام خواهند بود و حضور در راهپیمایی حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی خود گویای این مورد است.

    حجت الاسلام موسوی همچنین تقارن هفته هلال احمر و هفته بسیج سازندگی را تبریک گفت و خاطرنشان کرد: این عزیزان در سیل اخیر کمک‌های شایانی به هموطنان کردند، همانگونه نیروهای جهادی هلال احمر، سپاه و بسیج و ارتش در امر امدادرسانی اولیه به هموطنان کمک کردند، امروز این عزیزان نیازمند مسکن و وسایل زندگی هستند و نباید با گذر زمان آنها را فراموش کنیم.

    وی بیان کرد: هر مسجد با استفاده از کمک‌های مردم خیراندیش و حمایت نیروهای جهادی و مؤمنین و مومنات در راستای ساخت مسکن برای سیل زدگان اقدام کنند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *