×

ممنوعیت کشت سیب زمینی در سلسله

  • کد نوشته: 11288
  • دی ۳, ۱۳۹۸
  • ۰
  • فرماندار سلسله گفت: با وجود اعلام ممنوعیت کشت آبدوست سیب زمینی در سالجاری اما این محصول در برخی نقاط شهرستان کشت شده است.

    ممنوعیت کشت سیب زمینی در سلسله
  • شریف خسروی روز سه شنبه در آیین معارفه سرپرست امور آب شهرستان افزود: امسال به رغم اعلام ممنوعیت کشت محصول آبدوست سیب زمینی توسط شورای حفاظت از منابع استان در سلسله، اما به دستور شرکت آب منطقه ای به صورت توصیه ای در مناطقی از شهرستان کشت شد.

    وی اظهار داشت: حضور جدی، مقتدرانه، غیر توصیه ای و در جهت حفظ منابع آبی و حریم و بستر رودخانه های شهرستان باید در دستور کار سرپرست جدید امور آب قرار گیرد و این مدیریت باید به دور از دسته بندی های سیاسی و جانب داری از فرد یا افراد خاصی، در جهت منافع شهرستان و حفاظت از منابع آبی آن اقدام نماید.

    فرماندار سلسله افزود: حفاظت از منابع آبی و حریم و بستر رودخانه ها وظیفه ای همگانی است و در این راستا، اداره امور آب شهرستان باید اهتمام ویژه داشته باشد.

    خسروی اظهار داشت: ۲ مرحله آزادسازی حریم و بستر رودخانه ها در شهرستان انجام شده که این امر باید در منطقه نمونه گردشگری کهمان، بر اساس آخرین نقشه های بازنگری با قاطعیت ادامه داشته باشد.

    معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای لرستان نیز با بیان اینکه شهرستان سلسله با داشتن ۴۱۷ حلقه چاه، کمترین میزان غیر مجاز را در استان به خود اختصاص داده اظهار داشت: تنها ۲ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان سلسله وجود دارد که مشکل قضایی آنها نیز برطرف شده و به زودی مسدود می شوند.

    احمد گودرزی افزود: با هرگونه تجاوزات به حریم و بستر رودخانه ها قاطعانه برخورد کرده و از منابع آبی شهرستان حمایت می کنیم.

    در این آیین ذبیح جودکی به عنوان سرپرست اداره امور آب سلسله معرفی شد.

    جودکی پیش از این معاون اداره امور آب سلسله بود و قبل از آن حجت الله حسنوند چهار سال  ریاست امور آب شهرستان سلسله را بر عهده داشت.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *