×

مهار کرونا در گرو ساماندهی مشارکت‌ها و همکاری مردم است

  • فروردین ۲۵, ۱۳۹۹
  • ۰
  • فرماندار سلسله گفت: ساماندهی مشارکت‌ها و همکاری مردم نقش مهمی در مهار کرونا و خدمت رسانی شایسته به بیماران و نیازمندان دارد.

    مهار کرونا در گرو ساماندهی مشارکت‌ها و همکاری مردم است
  • شریف خسروی روز دوشنبه در جلسه ساماندهی مشارکت های مردمی در سالن همایش الغدیر فرمانداری سلسله، با اشاره به اجرای طرح تعطیلی بازار و قرنطینه خانگی و نقش مهم آن در پیشگیری و کنترل کرونا در شهرستان، اظهار داشت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده، اکنون شهرستان سلسله در وضعیت بهتری قرار گرفته و این امر تنها در سایه همراهی مردم و همکاری تمام دستگاه های اجرایی و نهادهای شهرستان حاصل شده است.
    وی افزود: با کمک و همراهی مردم و مسوولان از وضعیت قرمز عبور کرده ایم اما لازمه تداوم این وضعیت کنترل شده، استمرار همراهی مردم و عمل به توصیه های بهداشتی است.
    خسروی با اشاره به ظرفیت کمپین ها و پویش ها عنوان کرد: این پویش ها همانگونه که در بحث جمع آوری مشارکت ها فعالیت می کنند باید از طریق ظرفیت های ایجاد شده بخصوص در شبکه های اجتماعی، تلاش کرده و مسوولیت اجتماعی را در مردم بیدار کنند که کماکان به قرنطینه خانگی و عدم حضور در اجتماعات ادامه دهند در غیر اینصورت همه تلاش های صورت گرفته بیهوده بوده و چنانچه موج دیگری از بیماری ایجاد شود، تصاعدی بوده و امکانات استان هم جوابگوی نیاز بیماران نخواهد بود.
    فرماندار سلسله با اشاره به طرح ساماندهی مشارکت های مردمی و تشکیل قرارگاه خدمت رسانی شهید سلیمانی، خاطرنشان کرد: همه ادارات عضو، ملزم به همکاری با سپاه شهرستان هستند.
    خسروی افزود: هدف از ایجاد قرارگاه خدمت رسانی شهید سلیمانی برای فرماندهی واحد جمع آوری مشارکت های مردمی است و باید همگی همراه و هماهنگ با قرارگاه عمل کنید زیرا قرارگاه اولویت بندی شده عمل می کند و اولویت اول آن تامین نیازهای شبکه بهداشت و درمان برای مقابله با این بیماری است.
    وی اظهار داشت:هرگونه جمع آوری کمک های مردمی منوط به اخذ مجوز از وزارت کشور است و فعالیت خارج از اقدامات قرارگاه غیر قانونی بوده، مطلوب برای شهرستان نیست و در صورت مشاهده به دادستانی معرفی می شوند.
    وی گفت: قرارگاه خدمت رسانی شهید سلیمانی باید بگونه ای مدیریت شود که بتواند فعالیت های مستمری داشته باشد چرا که در صورت وقوع حوادث احتمالی به دلیل کسب پتانسیل و تجربه اندوزی، می تواند بسیاری از معضلات و مشکلات را بدون مداخله دستگاه های اجرایی برطرف نماید.
    فرماندار سلسله تاکید کرد: موفقیت زمانی حاصل خواهد شد که همه در زیر پرچم واحدی تحت عنوان قرارگاه که متبرک به نام شهید سلیمانی است، فعالیت نمایید.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *