×

موج ارادت اربعین لرستان از نذر آب

  • مهر ۱۵, ۱۳۹۶
  • ۰
  •   به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیساخبر “جلسه ستاد مردمی اربعین شهرستان سلسله  در محل فرمانداری الشتر برگزار شد   در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین هاشمی، مسئول ستاد اربعین استان لرستان با اشاره به حضور فعال این استان در حماسه باشکوه اربعین در سال گذشته گفت: در سال ۹۵ استان لرستان با برپایی ۱۰ […]

    موج ارادت اربعین لرستان از نذر آب
  •  

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیساخبر “جلسه ستاد مردمی اربعین شهرستان سلسله  در محل فرمانداری الشتر برگزار شد

     

    در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین هاشمی، مسئول ستاد اربعین استان لرستان با اشاره به حضور فعال این استان در حماسه باشکوه اربعین در سال گذشته گفت: در سال ۹۵ استان لرستان با برپایی ۱۰ موکب در شهرهای نجف وکربلا به زوار ابا عبدالله الحسین(ع) خدمت رسانی کرد.

    وی گفت : امسال با توجه به گستردگی و استقبال مردم از این حرکت عظیم شرایط اسکان ۵۰۰۰نفر را در ۱۰مدرسه شهرکربلا و ۵۰۰۰نفر را در ۶پادگان شهر نجف فراهم کرده ایم .

    حجت الاسلام هاشمی تصریح کرد : همانطور که عاشورا تماما مردمیست باید مراسم اربعین را هم مردمی برگزار کنیم

    مسئول ستاد اربعین استان لرستان گفت: انتظار میرود مسئولین ونهادی شهرستان سلسله همکاری  وهماهنگی لازم را جهت جمع آوری نذورات و کمک های مردمی داشته باشند .

    وی افزود: مردم نقش اساسی در حرکت عظیم اربعین دارند به نحوی که در روز تاسوعای حسینی امسال بیش از ۲۷۰۰۰۰بطری آب در طرح نذر آب توسط مردم جهت ارسال و موکبهای استان لرستان در شهرهای نجف وکربلا جمع آوری شد.

    درادامه این جلسه فرماندار الشتر از حمایت حداکثری مجموعه فرمانداری و ادارات این شهرستان با این

    ستاد خبر داد وگفت: مردم شهرستان سلسله ارادت خاصی به اهل بیت (ع) دارند و ما وظیفه خود میدانیم تمام توان خود را در جهت هرچه باشکوه تر برگزار شدن پیاده روی ارعین بکار گیریم.

    مهندس فلاح نژاد با اشاره به شکوه حرکت جهانی اربعین گفت: مراسم اربعین یک مراسم سیاسی عبادیست که میتوان گفت از بزرگترین اجتماعات بشری است.

    وی افزود: هرساله این حرکت جهادی ابعاد گسترده تری در ابعاد سیاسی و عبادی به خود می گیرد که از بعد سیاسی یک نشانه قدرتیست که ایادی آمریکا در منطقه و خود آمریکا بدانند کا باچه سد عظیمی روبرو هستند.

     

    گفتنی است در پایان این جلسه  اعضای ستادمردمی اربعین استان لرستان و شهرستان سلسله برنامه ریزی لازم را جهت جمع آوری نذورات و کمک های مردمی  انجام دادند.

     [new_royalslider id=”28″]

    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *