×

نبود سیلوی ذخیره گندم از مشکلات برداشت این محصول در سلسله است

  • خرداد ۲۴, ۱۳۹۶
  • ۰
  •  فرماندار سلسله گفت: یکی از مهمترین مشکلات شهرستان سلسله که کشاورزان و ستاد برداشت همواره در فصل برداشت با آن مواجه هستند، نبود سیلوی ذخیره است. به گزارش نیساخبر”  در نشست ستاد برداشت شهرستان سلسله که در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد فرماندار سلسله با بیان اینکه خرید محصول گندم کشاورزان ممکن است تا […]

    نبود سیلوی ذخیره گندم از مشکلات برداشت این محصول در سلسله است
  •  فرماندار سلسله گفت: یکی از مهمترین مشکلات شهرستان سلسله که کشاورزان و ستاد برداشت همواره در فصل برداشت با آن مواجه هستند، نبود سیلوی ذخیره است.

    به گزارش نیساخبر”  در نشست ستاد برداشت شهرستان سلسله که در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد فرماندار سلسله با بیان اینکه خرید محصول گندم کشاورزان ممکن است تا اواخر تابستان به طول بیانجامد، افزود: هر ساله به دلیل نبود سیلو، گندم خریداری شده در فضای سر باز نگهداری می شود و ممکن است بارندگی محصول خریداری شده را با مشکلات کیفیتی و بهداشتی مواجه کند.
    وی با تاکید بر لزوم احداث سیلو در سلسله گفت: سال هاست که یک سرمایه گذار بومی سرمایه گذاری هایی برای احداث سیلو و کارخانه آرد در این شهرستان کرده و پیشرفت های خوبی داشته اما به دلیل نبود سرمایه و پرداخت تسهیلات معطل مانده است.
    فرماندار سلسله افزود: خوشبختانه با رایزنی های انجام شده، بانک کشاورزی تقبل کرده است که تسهیلات لازم جهت احداث سیلوهای ذخیره را در اختیار سرمایه گذار قرار دهد که در صورت انجام این کار، شهرستان سلسله در سال های بعد مشکلات خریداری و ذخیره محصول را نخواهد داشت.
    فلاح نژاد با بیان اینکه چند مکان سرپوشیده برای نگهداری از محصولات خریداری شده توسط اداره امور عشایری شهرستان در نظر گرفته شده است، گفت: پارسال ۲۵ هزار تن گندم خریداری شد که پیش بینی می شود این رقم برای سال زراعی جاری افزایش یابد.
    فرماندار سلسله در این نشست بر لزوم پرداخت به موقع پول گندم خریداری شده کشاورزان تاکید کرد.
    شهرستان سلسله با ۷۵هزار نفر جمعیت یکی از شهرستانهای استان لرستان است که مرکز آن شهر الشتر است.
    این شهرستان از شمال به شهرستان دلفان، از جنوب به شهرستان خرم آباد و از شرق به شهرستان بروجرد محدود است.

    منبع:روابط عمومی فرمانداری الشتر

    انتهای پیام /


    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *