×

نحوه به کارگیری معلم در آموزش و پرورش با هیچ منطقی همراه نیست

  • تیر ۲۳, ۱۳۹۹
  • ۰
  • نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه نحوه به کارگیری معلم در آموزش و پرورش با هیچ منطقی همراه نیست و ایرادات بسیاری به آن وارد است.

    نحوه به کارگیری معلم در آموزش و پرورش با هیچ منطقی همراه نیست
  • به گزارش نیساخبر، به نقل از خانه ملت، مهرداد ویسکرمی با انتقاد از نحوه جذب معلمان در آموزش و پرورش، اظهار کرد: متأسفانه نحوه به کارگیری معلم در آموزش و پرورش با هیچ منطقی همراه نیست و ایرادات بسیاری به آن وارد است.

    نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آموزش و پرورش همواره بر مبنای مسائل سیاسی و جناحی اداره شده است، اضافه کرد: اکثر تصمیماتی که در آموزش و پرورش اتخاد می‌شود، ریشه پوپولیستی دارد و همواره علت اکثر استخدام‌ها و به کارگیری‌ها، جلب نظر و رأی بوده است.

    وی ادامه داد: نبود هیچ مبنای مشخصی برای به کارگیری و جذب معلم موجب شده، سطح آموزش در مدارس و آموزش و پرورش کشور به شدت افت کند و ما شاهد بودیم که هر بار در آستانه انتخاب بدون هیچ ضابطه‌ای نسبت به جذب معلمان اقدام شده است.

    ویسکرمی تصریح کرد: چنانچه قرار باشد هر قشری با فشار و تجمع در برابر مجلس و نهادهای تصمیم‌گیر خواسته خود را مطالبه و این خواسته اجرایی شود، سنگ روی سنگ بند نمی‌شود و این مسئله در دراز مدت یک دیکتاتوری اجتماعی ایجاد خواهد کرد.

    عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: حال سئوال اینجاست با این نحوه جذب معلم ما چطور می‌توانیم سند تحول بنیادین را عملیاتی کنیم؛ بنابراین ما سوگند خوردیم به قانون اساسی عمل کنیم و خارج از این مسیر نباید عمل و رفتاری داشته باشیم.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *