×

نشان طلای ملی پوش لرستانی در مسابقات جهانی دو ومیدانی معلولان در لندن

  • تیر ۲۹, ۱۳۹۶
  • ۰
  • امان اله پاپی ملی پوش لرستانی در مسابقات جهانی دو ومیدانی معلولان در لندن نخستین نشان طلا را برای کاروان ایران کسب کرد. به گزارش نیساخبر؛ در پنجمین روز از رقابتهای دو و میدانی معلولان جهان در لندن پایتخت انگلیس، سه نماینده کشورمان در ماده پرتاب نیزه، کلاس F57 به مصاف حریفان رفتند که سه […]

    نشان طلای ملی پوش لرستانی در مسابقات جهانی دو ومیدانی معلولان در لندن
  • امان اله پاپی ملی پوش لرستانی در مسابقات جهانی دو ومیدانی معلولان در لندن نخستین نشان طلا را برای کاروان ایران کسب کرد.

    به گزارش نیساخبر؛ در پنجمین روز از رقابتهای دو و میدانی معلولان جهان در لندن پایتخت انگلیس، سه نماینده کشورمان در ماده پرتاب نیزه، کلاس F57 به مصاف حریفان رفتند که سه نشان ارزشمند این ماده را به نام کشورمان ثبت کردند.
    امان اله پاپی ورزشکار جوان لرستانی در ماده پرتاب نیزه با ثبت رکورد ۴۴ متر و ۸۷ سانتی متر به عنوان قهرمانی و نشان طلا دست یافت، محمد خالوندی دیگر ملی پوش ایرانی با رکورد ۴۲ متر و ۱۸ سانتی متر نایب قهرمان شد و عنوان سوم این ماده نیز به عبداله حیدری با رکورد ۴۱ متر و ۸۳ سانتی متر رسید.
    در رقابت های ماده پرتاب نیزه کلاس اف ۵۷ در مجموع ۸ پرتابگر حضور داشتند که سه نفر از آنها نماینده ایران بودند.
    تا پایان پنجمین روز از رقابت های جهانی لندن، شمار نشان های کاروان ایران به یک طلا، ۶ نقره و ۳ برنز رسیده است.
    رقابت های جهانی دو ومیدانی معلولان در لندن با حضور بیش از هزار ورزشکار از یکصد کشور از ۲۳ تیرما آغاز شده است و تا اول مرداد ماه ادامه دارد .
    کاروان ایران نیز با ۲۰ ورزشکار در این مسابقات حضور یافته است.
    منبع: خبرگزاری صداوسیما

     

    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *