×

نظرسنجی‌های انتخاباتی تشویش اذهان عمومی است/ اعلام تخلفات انتخاباتی فضای مجازی به شورای نگهبان

  • دی ۱۱, ۱۳۹۸
  • ۰
  • رییس اداره اطلاعات و جرائم پلیس فتا لرستان گفت: ما منکر وجود تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی نیستیم اما این اطمینان را می‌دهیم که همه گروه‌ها و‌ کانال‌ها را رصد و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، مراتب را به شورای نگهبان اعلام می‌کنیم.

    نظرسنجی‌های انتخاباتی تشویش اذهان عمومی است/ اعلام تخلفات انتخاباتی فضای مجازی به شورای نگهبان
  • احسان حسینی پیش از ظهر امروز در نشست هم اندیشی پلیس قضایی با فعالین رسانه و فضای مجازی استان با بیان اینکه پلیس فتا در چهار شهرستان خرم‌آباد، بروجرد، دورود و کوهدشت فعالیت دارد، اظهار کرد: با توجه به اینکه تبلیغات زود هنگام در فضای مجازی غیرقانونی است، پلیس فتا با تشکیل کارگروهی اقدام به رصد تمام گروه‌ها و کاندیداهای آنها کرده و تاکنون برخوردهایی نیز با این کانال‌ها داشته است.

    وی افزود: ما منکر وجود تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی نیستیم اما این اطمینان را می‌دهیم که همه گروه‌ها و‌ کانال‌ها را رصد و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، مراتب را به شورای نگهبان اعلام می‌کنیم.

    رییس اداره اطلاعات و جرائم پلیس فتا لرستان با بیان اینکه  پرونده برخی کاندیداها که ظرف چندماه گذشته اقدام به تبلیغ کرده تشکیل شده اما واقعیت این است که فضای مجازی وسیعی است و امکان جمع کردن همه آن وجود ندارد.

    حسینی با بیان اینکه برخی گروه‌ها از اصحاب رسانه به عنوان ادمین استفاده می‌کنند، گفت: از اصحاب رسانه می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف آن را به ما گزارش دهند.

    وی در پایان با اشاره به انجام برخی نظرسنجی‌ها و نظرسازی‌های انتخاباتی در فضای مجازی، خاطرنشان کرد: این ‌گونه نظرسنجی‌ها تشویش اذهان عمومی است.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *