×

نمایشگاه کتاب علوم قرآنی و معارف اسلامی در استان لرستان گشایش یافت

  • کد نوشته: 5266
  • خرداد ۲۵, ۱۳۹۶
  • ۰
  • سومین نمایشگاه علوم قرآنی و معارف اسلامی به مدت ۲۰ روز در استان لرستان گشایش یافت. به گزارش نیساخبر“ سومین نمایشگاه علوم قرآنی و معارف اسلامی از ۲۵ خردادماه به مدت ۲۰ روز برای استفاده علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی در اداره کل ارشاد اسلامی استان لرستان گشایش یافت. حبیب الله خجسته پور در افتتاحیه سومین […]

    نمایشگاه کتاب علوم قرآنی و معارف اسلامی در استان لرستان گشایش یافت
  • دهمین نمایشگاه کتاب ایلام

    سومین نمایشگاه علوم قرآنی و معارف اسلامی به مدت ۲۰ روز در استان لرستان گشایش یافت.

    به گزارش نیساخبر سومین نمایشگاه علوم قرآنی و معارف اسلامی از ۲۵ خردادماه به مدت ۲۰ روز برای استفاده علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی در اداره کل ارشاد اسلامی استان لرستان گشایش یافت.

    حبیب الله خجسته پور در افتتاحیه سومین نمایشگاه علوم قرآنی و معارف اسلامی استان لرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای هر چیز بهاری است و بهار ماه مبارک رمضان قرآن است و اکنون که در بهار قرآن قرار داریم مناسبت دارد که فعالیت‌های قرآنی بیشتر دیده شود.

    وی افزود: بخشی از فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی در راستای معرفی قرآن است از جمله کتب قرآنی، ادعیه، داستان‌های قرآنی و نرم افزارهایی که در این زمینه تهیه و توزیع می‌شود.

    معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان عنوان کرد: امروز شاهد برگزاری این نمایشگاه هستیم که امیدواریم همه مردم در این نمایشگاه حضور یابند و از محصولات قرآنی این نمایشگاه استفاده کنند.

    وی بیان کرد: در راستای ترویج فرهنگ قرآنی عناوین مختلفی در کنار کتب قرآنی و مذهبی قرار گرفته که نوآوری خوبی در زمینه کتابخوانی است.

    انتهای پیام/

    منبع:تسنیم


    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *