×

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس: حقوق های نجومی نتیجه انتصاب مدیران از قشر اشرافی است/عده ای پُست و مقام را طعمه می بینند

  • شهریور ۱۹, ۱۳۹۶
  • ۰
  • نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: در نصب مدیران دقت فراوان شود چرا که وقتی مدیری از قشر اشرافی و مرفه جامعه منصوب می شود و طعم درد، فقر و محرومیت را نچشیده باشد خروجی این انتصاب چیزی جز حقوق های نجومی نخواهد بود.   “عباس گودرزی” نماینده مردم بروجرد و اشترینان […]

    نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس: حقوق های نجومی نتیجه انتصاب مدیران از قشر اشرافی است/عده ای پُست و مقام را طعمه می بینند
  • حقوق های نجومی نتیجه انتصاب مدیران از قشر اشرافی است/عده ای پُست و مقام را طعمه می بینند

    نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: در نصب مدیران دقت فراوان شود چرا که وقتی مدیری از قشر اشرافی و مرفه جامعه منصوب می شود و طعم درد، فقر و محرومیت را نچشیده باشد خروجی این انتصاب چیزی جز حقوق های نجومی نخواهد بود.

     

    “عباس گودرزی” نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به حقوق های نجومی و برخورد با آنها گفت: متاسفانه قوانین ما در برخی از موارد دست مدیران را بازگذاشته و با اختیارات بی اندازه ای که به این مدیران داده، برخی از مدیران سواستفاده کردند.

     

    وی اضافه کرد: برخی از مدیران برای حقوق های خود ردیف های متعددی را تعریف کرده بودند و این سبب شد تا دریافتی های آنها نجومی شود و این در حالیست که باید دریافتی های مدیران سقف مشخصی داشته باشند.

    گودرزی با اشاره به انتصاب مدیران افزود: نیاز است که در نصب مدیران دقت فراوانی شود چرا که افرادی پُست و مقام را طعمه می بینند و سو استفاده هایی می کنند در حالی که باید مدیران مدیریت را به صورت یک امانت نگاه کنند و در این مسیر خدمت نمایند.

    به گفته وی باید تلاش شود تا در بحث حقوق های نجومی  با علت برخورد شود که ریشه و علت آن  آن به مشی مدیریتی افراد و به اخلاق، نگرش و تربیت کارگزاران برمی گردد و با توجه به این مهم، نیاز است که در نصب مدیران دقت فراوان شود چرا که وقتی مدیری از قشر اشرافی و مرفه جامعه منصوب می شود و طعم درد، فقر و محرومیت را نچشیده باشد خروجی این انتصاب چیزی جز حقوق های نجومی نخواهد بود.

    نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته ممکن است برداشت های نجومی زیادی وجود داشته باشد که گاهی عیان نمی شود و می طلبد در جامعه افرادی صاحب منصب شوند که اهلیت لازم را داشته باشند چرا در غیر این صورت این مدیران از همه ظرفیت ها برای تامین منافع خود استفاده خواهند کرد.

    وی با اشاره به این که در قانون هم ضعف هایی وجود دارد بیان کرد: برخی از افراد از چندین هیات مدیره پاداش و حقوق دریافت می کنند که علاوه بر ضعف قانون نشان دهنده ضعف نظارت هم می باشد که باید علاوه بر اصلاح قوانین، نظارت هم در این راستا افزایش یابد.

    انتهای پیام/

    منبع:سفیرافلاک

     

    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *