×

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس: سهوی خواندن حذف نام علی(ع) در جزوه آموزش و پرورش توجیه مناسبی نیست/نمایندگان ملت خواستار اشد برخورد با خاطیان هستند

  • دی ۴, ۱۳۹۶
  • ۰
  • نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت:برخورد با مقصران مشکل بوجود آمده در آموزش و پرورش لرستان ربطی به مسائل سیاسی نداشته و خواسته مردم است و سهوی خواندن این اشتباه توجیه درستی نیست.   به گزارش نیساخبر، عباس گودرزی اظهار داشت: با توجه به مساله بوجود آمده در آموزش و پرورش لرستان […]

    نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس: سهوی خواندن حذف نام علی(ع) در جزوه آموزش و پرورش توجیه مناسبی نیست/نمایندگان ملت خواستار اشد برخورد با خاطیان هستند
  • سهوی خواندن حذف نام علی(ع) در جزوه آموزش و پرورش توجیه مناسبی نیست/نمایندگان ملت خواستار اشد برخورد با خاطیان هستند

    نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت:برخورد با مقصران مشکل بوجود آمده در آموزش و پرورش لرستان ربطی به مسائل سیاسی نداشته و خواسته مردم است و سهوی خواندن این اشتباه توجیه درستی نیست.

     

    به گزارش نیساخبر، عباس گودرزی اظهار داشت: با توجه به مساله بوجود آمده در آموزش و پرورش لرستان و حذف نام مبارک حضرت علی(ع) در اقامه و اذان جزوه درسی، روز گذشته در مجلس شورای اسلامی ابتدا سعی داشتیم از سوی مجمع نمایندگان استان نسبت به این موضوع اعتراض کرده و خواستار رسیدگی شویم که پس از طرح موضوع متوجه شدیم بسیاری از نمایندگان دیگر نیز نسبت به این موضوع حساس بوده و خواستار رسیدگی هستند.

    وی افزود: بر این اساس ۱۵۰ نماینده مجلس شورای اسلامی با امضاء نامه‌ای خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.

    نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: هر کسی هر فعلی را مرتکب می‌شود باید هزینه آن را نیز پرداخت کند،حال چه سهوی باشد و چه عمدی،منتها اشتباه سهوی یک هزینه دارد و اشتباه عمدی نیز هزینه خاص خود را دارد.

    وی خاطرنشان کرد: کسانی که می‌خواهند با سهوی خواندن این اشتباه، آن را توجیه کنند باید بدانند که مردم ایران اسلامی نسبت به ارزش‌ها با کسی مماشات نداشته و برخورد جدی خواهند داشت و این دلیل نمی‌شود عده‌ای هر فعلی می‌خواهند مرتکب شوند و هر طور که می‌خواهند اقدام کنند و بعد بگویند سهوی بوده است و موضوع تمام شود.

    گودرزی گفت: بی شک اگر این موضوع عمدی بود که باید با اشد مجازات با عاملان آن برخورد می‌شد و قطعا اگر اعلام سهوی نمی‌کردند مجازات سخت‌تری برای آنها تعیین می‌شد.

    وی ادامه داد: بنابراین اگر کسی سهوا نیز فعلی را مرتکب شود باید هزینه‌های آن را پرداخت کند کمااینکه وقتی کسی سهوا به کسی آسیب وارد می‌کند بر اساس قانون باید دیه و خسارت بدهد،لذا در اعمال اجتماعی نیز اگر کسی فعلی را مرتکب شد باید هزینه آن را پرداخت کند.

    نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حذف نام امیرالمومنین در اذان جزوه‌های آموزشی موضوعی نیست که به راحتی بتوان از آن گذشت.

    وی با تاکید بر اینکه برخورد با مقصران مشکل بوجود آمده در آموزش و پرورش ربطی به مسائل سیاسی نداشته و خواسته مردم است، افزود: باید برای کسانی که از زاویه دید خودشان همه چیز را نگاه می‌کنند تاسف خورد،کمااینکه اگر ما به وظیفه خود نیز عمل بکنیم آنها فکر می‌کنند بدنبال برخوردهای سیاسی هستیم.

    وی ادامه داد: در هر صورت ما برخوردهای سیاسی و اقدامات و تصمیمات خود را بر اساس اظهارات جریان و گروه‌ها تنظیم نمی‌کنیم،بلکه ما فعل و موضع‌گیری و تصمیم خود را بر اساس تکلیف شرعی و انقلابی خویش در نظر می‌گیریم و شایسته نیست بجز این مساله عمل کنیم.

    گودرزی عنوان کرد: در مجموع با توجه به مسائل به وجود آمده خواست بیش از ۱۵۰ نماینده مجلس شورای اسلامی این است که با عوامل مسئول در این حرکت نامناسب آموزش و پرورش برخورد صورت گیرد چراکه شدت مواجهه با این مساله درس عبرتی خواهد شد برای هر کسی در هر نقطه‌ای از ایران اسلامی که بخواهد نسبت به اعتقادات و ارزش‌های ما کوتاهی کند.

    وی تاکید کرد: توجیهات مطرح شده در مورد این مساله پذیرفتنی نیست چرا که هر کسی مسوولیتی می‌پذیرد باید توجه داشته باشد و وظیفه خود را بخوبی انجام دهد و لذا سهوی بودن چنین اشتباهی پذیرفتنی نیست.

    گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر نمایندگان استان که اعتراض خود را به شدت با این کوتاهی و اشتباه صورت گرفته اعلام کردند،قاطبه نمایندگان مجلس نیز خواستار برخورد جدی با مسوولان این حرکت به دور از اعتقادات ملت ایران شدند.

    شایان ذکر است اخیرا آموزش و پرورش استان لرستان اقدام به انتشار جزوه‌ای آموزشی برای دانش آموزان کرده که در اذان و اقامه “اشهد ان علیا ولی الله” حذف شده بود.

    انتهای پیام/

     

    منبع:فارس

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *