×

نماینده مردم کوهدشت در مجلس: آمار سازی کذب خیانت به جوانان لرستانی است

  • کد نوشته: 6289
  • مهر ۲۵, ۱۳۹۶
  • ۰
  • نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: آمارسازی کذب خیانت به جوانان لرستانی است و ضرورت دارد در دولت جدید آمار‌ها واقعی شوند.   به گزارش نیساخبر، “الهیار ملکشاهی”، نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وضعیت اشتغال در استان وخیم است، گفت: در این راستا احساس شرمندگی نسبت به مردم و […]

    نماینده مردم کوهدشت در مجلس:  آمار سازی کذب خیانت به جوانان لرستانی است
  • آمار سازی کذب خیانت به جوانان لرستانی است

    نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: آمارسازی کذب خیانت به جوانان لرستانی است و ضرورت دارد در دولت جدید آمار‌ها واقعی شوند.

     

    به گزارش نیساخبر، “الهیار ملکشاهی”، نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وضعیت اشتغال در استان وخیم است، گفت: در این راستا احساس شرمندگی نسبت به مردم و جوانان این استان داریم.
    وی با انتقاد از اینکه آمار و ارقامی که دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های مختلف می‌سازند کیلومتر‌ها با واقعیت فاصله دارد، افزود: در آمار سازی‌ها اعلام می‌شود چندین پله در بحث اشتغال رشد داشته‌ایم و این مهم بهبود یافته است در حالی که باید وضعیت اشتغال نسبت به ۴ سال گذشته سنجیده شود که آیا این آمار درست است یا خیر؟
    ملکشاهی با تأکید بر اینکه جوانان لرستانی شغل پایداری در استان ندارند، گفت: یکی از معضلات اصلی لرستان مسئله بیکاری است و متأسفانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عملکرد خوبی در این راستا نداشته است.
    نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی افزود: آمار‌های کذبی که در استان وجود دارد باید واقعی شوند چراکه این آمار‌ها موجب انحراف در تصمیم‌گیری مسئولین مرکز می‌شود.
    ملکشاهی گفت: آمارسازی کذب خیانت به جوانان لرستانی است و ضرورت دارد در دولت جدید آمار‌ها واقعی شوند.
    وی در ادامه گفت: هیچ‌کسی در لرستان نیست که بگوید وضعیت اشتغال بهتر شده و سؤال اینجاست کدام کارخانه ظرف ۳ تا ۴ سال گذشته در استان تأسیس و سبب اشتغال‌زایی افراد شده است و آقایانی که ادعا دارند بیایند تک‌تک افرادی را که برایشان اشتغال ایجاد کردند معرفی و مشخص کنند.
    انتهای پیام/
    منبع: باشگاه خبرنگاران

    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *