×

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان: مردم پاسخ محکمی به اغتشاشگران می‌دهند‌

  • کد نوشته: 7327
  • دی ۱۲, ۱۳۹۶
  • ۰
  •   نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: مردم ما صف خود را از آشوب گران و منافقان جدا خواهند کرد و جواب محکمی به اغتشاش‌گران می‌دهند.   به گزارش نیساخبر” آیت الله سید احمد میرعمادی با محکومیت اتفاقات اخیر در برخی شهرهای استان لرستان توسط آشوبگران اظهار داشت: پیروزهای اخیر انقلاب اسلامی در سطح منطقه به‌ویژه […]

    نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان: مردم پاسخ محکمی به اغتشاشگران می‌دهند‌
  •  مردم پاسخ محکمی به اغتشاشگران می‌دهند‌

     

    نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: مردم ما صف خود را از آشوب گران و منافقان جدا خواهند کرد و جواب محکمی به اغتشاش‌گران می‌دهند.

     

    به گزارش نیساخبر” آیت الله سید احمد میرعمادی با محکومیت اتفاقات اخیر در برخی شهرهای استان لرستان توسط آشوبگران اظهار داشت: پیروزهای اخیر انقلاب اسلامی در سطح منطقه به‌ویژه نابودی داعش با محوریت ایران سبب شده استکبار جهانی دنبال کم‌رنگ جلوه دادن این پیروزی‌ها و به خیال باطل خود درصدد انتقام از ملت ایران باشند.

     

    وی افزود: استکبار جهانی به خیال خود فکر کرده که با حمایت از گروه‌های ضدانقلاب و منافق می‌تواند در کشور و استان ولایت مدار لرستان مشکلی ایجاد کند اما نمی‌داند که مردم جواب محکمی به آن‌ها خواهند داد.

    نماینده ولی‌فقیه در لرستان عنوان کرد: در اینکه مردم با مشکلات معیشتی روبه‌رو هستند شکی نیست و مسئولان باید مشکلات مردم را حل کنند اما مردم انقلابی ایران و استان ولایت مدار لرستان بدانند که ضدانقلاب دنبال سوءاستفاده است.

    وی بیان کرد: مردم ما صف خود را از آشوب گران و منافقان جدا خواهند کرد و نمی‌گذارند دشمنان ایران اسلامی به اموال مردم و کشور خسارت وارد کرده و سبب شادی دشمنان شوند.

    میرعمادی با اشاره به خسارت‌هایی که اغتشاش‌گران به مردم و بیت‌المال زدند تصریح کرد: آن‌هایی که خساراتی به اموال شخصی و عمومی وارد کرده و سبب ناامنی و خلل در کسب‌وکار مردم و ایجاد نگرانی شدند قطعاً جیره‌خوار آمریکا، استکبار جهانی و برخی کشورهای خائن منطقه هستند و قطعاً ملت باشعور و بصیر ایران چنین کارهایی نخواهند کرد.

    وی با اشاره به سابقه انقلابی و ولایتمداری استان لرستان گفت: چون لرستان همیشه استانی انقلابی و ولایتمدار بوده، عده‌ای جیره‌خوار استکبار جهانی از خارج لرستان به استان آمده تا آشوب و اغتشاش ایجاد کنند اما مردم شهیدپرور استان این اجازه را به آن‌ها نمی‌دهند.

    نماینده ولی‌فقیه در لرستان اظهار داشت: ان‌شاالله در روزهای آتی مردم بار دیگر با حضور خود در میدان پاسخی قاطع به آمریکا، انگلیس، اسرائیل و آل سعود خواهند داد و طومار نوچه‌های آن‌ها را درهم می‌پیچند.

    وی با اشاره به لزوم برخورد قاطع با اغتشاش‌گران افزود: مردم از دستگاه قضا، نیروی انتظامی و تمام دستگاه‌های امنیتی و مربوطه می‌خواهند هرچه سریع‌تر با قاطعیت با آشوب گران برخورد کرده و اجازه ندهند بیش از این به اموال مردم و عمومی خسارت وارد کنند.

    انتهای پیام/

    منبع خبر: تسنیم

     

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *