×

نماینده ولی فقیه در استان لرستان: پیام شهدا ایستادگی در مسیر ولایت است

  • کد نوشته: 15347
  • شهریور ۱۳, ۱۴۰۰
  • ۰
  • نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: پیام شهدا به ما این است که مسیرشان را ادامه بدهیم و محکم در مسیر ولایت و راهی که مقام معظم رهبری ترسیم کرده است ایستادگی کنیم.

    نماینده ولی فقیه در استان لرستان: پیام شهدا ایستادگی در مسیر ولایت است
  •  حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی ظهر امروز در مراسم تشییع پیکر مرزبان شهید رشید سپهوند با بیان اینکه  امروز به واسطه رشادت و دلاوری مردی از مردان خطه  شهید پرور لرستان گرد هم جمع شده‌ایم  تا در مراسم تشیع شهید رشید سپهوند شرکت کنیم اظهار داشت: استان لرستان همواره خاستگاه و سرزمین  مردان مردی است که در دفاع از میهن اسلامی، حفظ مرز و بوم و پاسداری از امنیت و جان و مال مردم مسلمان، در مقابل دشمنان ضد انقلاب داخلی و خارجی همچون سدی  آهنین ایستاده‌اند.

    وی افزود: تاریخ پر فراز و نشیب استان لرستان از عشایر و طوایف مختلف، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج مستضعفین و ارتش بر تارک افق ایران اسلامی می‌درخشد، آنچنان که مقام معظم رهبری در وصف مردم  این استان فرمودند لرستان مرکز تدینگری و انقلابیگری  است و رزم مردان لر قبل از اینکه شنیدنی باشد دیدنی است.

    نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: افتخار و تبریک به خانواده، پدر و مادر  شهید رشید سپهوند  که چنین دلاومردی را پرورش دادند و او را در دفاع از میهن اسلامی تقدیم کردند، شهدا قبل از شهادت به مراحلی از رشد و ارتقاء معنوی نائل می‌شوند که آمادگی ورود به کوی دوست را پیدا می‌کنند، هرکس لیاقت ورود به کوی سوخته دلان را ندارد.

    وی بیان  کرد: شهدا به هوای نفس پشت پا زدند و حتی مطاع حلال دنیوی  را نیز پشت سر گذاشتند جان خود را  با خدا معامله و بهشت را از خداوند  هدیه گرفتند.

    حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: خداوند  خریدار جان و مال انسان‌هایی است  که در وادی شهید و شهادت ورود پیدا می‌کنند، جان و عمر خود را تقدیم می‌کنند و در قبال  جان شهدا خداوند به آنها سندی تقدیم می‌کند، سندی که در تورات، انجیل و قرآن مهر زده شده است این سند گرفتن بهشت برین و رستگاری ابدی است.

    وی تصریح کرد: در این مقطع حساس شهید رشید سپهوند، ۵۰۰ شهید نیروی انتظامی در استان لرستان و ۶۳۰۰ شهید استان که جسمشان به خاک سپرده شد، روحشان به  علی العین  پرواز کرد اما پرچم و راهشان در دست ماست، پیام این شهدا به ما این است که مسیرشان را ادامه بدهیم، از آینده نترسید و از راهی هم که آمده‌اید پشیمان نباشد  بلکه محکم در مسیر ولایت و راهی که مقام معظم رهبری ترسیم کرده است ایستادگی کنید و ادامه بدهید.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *