×

نیساخبر گزارش می دهد: یادواره شهدا “آبروی کوچه ها، افتخارمحله ” در روستای آبباریک شهرستان سلسله برگزار شد

  • آبان ۱۷, ۱۳۹۶
  • ۰
  • برگزاری یادواره شهدا “آبروی کوچه ها، افتخارمحله ” یکی از با ارزش‌ترین و تأثیرگذارترین فعالیت‌های فرهنگی سپاه و بسیج است و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بدین معناست که راه و اهداف شهدا را خوب بشناسیم و آنرا ادامه دهیم. «کوچه‌هایمان را به نامشان کردیم که […]

    نیساخبر گزارش می دهد: یادواره شهدا “آبروی کوچه ها، افتخارمحله ” در روستای آبباریک شهرستان سلسله برگزار شد
  • برگزاری یادواره شهدا “آبروی کوچه ها، افتخارمحله ” یکی از با ارزش‌ترین و تأثیرگذارترین فعالیت‌های فرهنگی سپاه و بسیج است و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بدین معناست که راه و اهداف شهدا را خوب بشناسیم و آنرا ادامه دهیم.

    «کوچه‌هایمان را به نامشان کردیم که هرگاه آدرس منزلمان را می‌دهیم بدانیم از گذرگاه خون کدام شهید است که با آرامش به خانه می‌رسیم، ما آمده‌ایم تا بگوییم که فداکاری‌های شهیدان انقلاب در روح و باطن ما جای دارد و راه آنان هیچ‌وقت فراموش‌ نمی‌شود»

    باهدف قدردانی از خانواده‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و معرفی حماسه‌ها و فداکاری‌های شهیدان به نسل امروزی «یادواره شهیدان صیدحیدر کاکولوند،عابدین مولایی حسنوند،صیداسماعیل افراسیابی،اسفندیار ولی زاده،نعمت اله صیادی و خان محمد غلام زاده » باعنوان “آبروی محله ما” با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، یادگاران دفاع مقدس  در مقابل خانه پدری شهید صیدحیدر کاکولوند واقع در روستای آبباریک علیا از توابع شهرستان سلسله برگزار شد.

    فرمانده سپاه ناحیه الشتر در این مراسم  اظهار داشت: امروز بزرگ‌ترین معروفات «تقویت نظام اسلامی» و بزرگ‌ترین منکرات تضعیف نظام اسلامی است.

    سرهنگ محمود یوسفوند با اشاره به اینکه هدف دشمنان در دوران جنگ تحمیلی سقوط نظام اسلامی بود، افزود: نظام سلطه، رژیم بعثی عراق را باهدف براندازی نظام وادار به جنگ کردند اما با شکست مواجه شدند و به اهداف شوم خود نرسیدند.

    وی با بیان اینکه امروزه به برکت خون شهیدان، وجود رزمندگان و دلاورمردان ایران امن‌ترین کشور دنیا است، گفت: پاسداران و نیروهای نظامی و انتظامی و کسانی که از خاک کشور دفاع می‌کنند و حافظ امنیت هستند براساس قرآن دوستان خداوند هستند.

    سرهنگ یوسفوند با بیان اینکه امنیت، عزت و شکوه کنونی ایران اسلامی به برکت وجود رهبری مجتهد و عادل است، تصریح کرد: اگر در عرصه بین‌المللی مطرح هستیم به‌خاطر سکان‌دار نظام اسلامی است بنابراین باید قدر ولایت را بدانیم.

    وی تاکید کرد: بزرگ‌ترین منکر زاویه گرفتن از رهبری است و باید به هرکسی که احساس کردیم از ولایت زاویه می‌گیرد نهی از منکر کنیم.

    فرمانده ناحیه الشتر با اشاره به هجمه سنگین دشمنان قسم خورده این انقلاب از طریق جنگ نرم گفت: جوانان ما باید با تکل به خدای بزرگ وتوسل به شهدای عزیز در جهت دفع توطئه های دشمنان گام بردارند.

    گفتنی است؛ در پایان این مراسم از خانواده‌های معظم شهیدان صیدحیدر کاکولوند،عابدین مولایی حسنوند،صیداسماعیل افراسیابی،اسفندیار ولی زاده،نعمت اله صیادی و خان محمد غلام زاده تجلیل و قدردانی شد.

    گزارش تصویری این مراسم را درادامه میتوان مشاهده نمود:

    [new_royalslider id=”33″]

    عکس:حبیب اله بیاتی

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

       

       

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *