×

هدف اصلی دشمن،ترویج بدحجابی برای انحراف جوانان/ نمایشگاه بدحجابی در ویترین فروشگاه ها!

  • تیر ۱۹, ۱۳۹۷
  • ۰
  •   تابستان که از راه می رسد عده ای با تبلیغات مسموم رسانه های غربی به بهانه رهایی از گرما پوشش را کلا تغییر داده و با بد حجابی در جامعه حاضر می شوند در حالی که جامعه ما یک جامعه اسلامی است و رعایت حجاب توسط دین اسلام بسیار مورد تاکید است. به گزارش […]

    هدف اصلی دشمن،ترویج بدحجابی برای انحراف جوانان/ نمایشگاه بدحجابی در ویترین فروشگاه ها!
  • هدف اصلی دشمن،ترویج بدحجابی برای انحراف جوانان/ نمایشگاه بدحجابی در ویترین فروشگاه ها!

     

    تابستان که از راه می رسد عده ای با تبلیغات مسموم رسانه های غربی به بهانه رهایی از گرما پوشش را کلا تغییر داده و با بد حجابی در جامعه حاضر می شوند در حالی که جامعه ما یک جامعه اسلامی است و رعایت حجاب توسط دین اسلام بسیار مورد تاکید است.

    به گزارش نیساخبر” هر ساله با فرا رسیدن تابستان و گرم شدن هوا، حجاب های برخی از افراد تغییر می کند، عده ای به بهانه گرمای هوا پوشش هایی متفاوت دارند مثلا همان شال های نازک بسته نمی شوند، مانتوهای بدون دکمه و آستین  کوتاه که تنها روی شانه ها قرار دارند، ساپورت های که به جای شلوار می پوشند و کفش هایی که همه پا در آن پیداست.

     

    اما در این میان ماهواره و شبکه های غربی تلاش می کنند تا جدیدترین مُدهای روز را که بی حجابی در آنها نهفته است را تبلیغ می کنند و بعد از آن  فروشگاه های لباس، لباس هایی با عنوان لباس های خنک تابستان را که مبلغ بدحجابی هستند را در معرض دید قرار داده و بر تن مانکن می کنند که کاملا پوشش بدحجابی مشخص باشد.

    بدحجابی نه تنها برای خود فرد بلکه برای دیگران هم تبعاتی را به دنبال دارد که گاهی ممکن است سبب فروپاشی یک زندگی شده و سرانجام یک زندگی به طلاق ختم شود.

    Image result for ‫بدحجابی در تابستان‬‎

    در این روزهای داغ تابستان کافیست سری به خیابان و پارکها بزنی تا انواعی از مدل های بدحجابی دیده شود، افرادی که به بهانه رهایی از گرما از لباس های نامناسب استفاده می کنند.

    دین اسلام به رعایت حجاب بسیار تاکید دارد و رعایت آن از سوی زنان و مردان توصیه شده است و اما تلاش دشمنان از راه های مختلف کمرنگ کردن حجاب و اعتقادات در بین جوانان و نوجوانان است، دشمنانی که سالهاست به دنبال ضربه زدن هستند تا به اهداف خود برسند.

    Image result for ‫بدحجابی در تابستان‬‎

    با نگاهی به بازار لباس به خوبی می توان دید که طرح های زیادی برای جایگزین کردن لباس های نامناسب وجود ندارد، گرچه طراحان لباس زیادی در کشور وجود دارد که هر کدام می توانند لباس ها با طرح هایی مناسب را ارائه داده و با تولید آنها را وارد بازار لباس کنند اما حمایت و تبلیغ زیادی نیاز است که به نظر می رسد اقدام زیادی در این راستا صورت نگرفته است.

    متاسفانه عده ای از گرما و سرما و از هر فرصتی برای خودنمایی و بدحجابی استفاده می کنند و نیاز است تا دستگاه ها و متولیان فرهنگی بیش از پیش برنامه های متنوع و مختلفی را ارائه دهند.

    طراحی، تبلیغ و ارائه لباس های مناسب با فرهنگ و دین ما قطعا می تواند جوانان را ترغیب کند تا از این پوشش ها استفاده کنند.

    Image result for ‫حجاب‬‎

    از ۱۹ تا ۲۵ تیرماه به عنوان هفته حجاب و عفاف نامگذاری شده، فرصتی مناسب که بتوان بیشتر جوانان را به رعایت حجاب دعوت کرد و از بی حجابی هایی که با تبلیغات مسموم رسانه های غربی صورت می گیرد آنها را دور کرد.

    انتهای پیام/

    منبع:سفیر افلاک

     

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

       

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *