حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی  اظهار داشت: شهادت محسن فخری زاده دانشمند، متعهد و انقلابی کشورمان را محکوم می‌کنیم، دشمنان اسلام و ایران انقلابی بدانند که با این شهادت‌ها عزم ما جزم‌تر، اراده ما قوی‌تر و راه این دانشمندان بزرگ، بیش از پیش ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به هراس استکبار جهانی از قدرت هسته‌ای و علمی ایران، افزود: این اقدام کینه، ضعف و ناتوانی دشمن را اثبات کرد و نشان داد دشمنان اسلام قدرت رویارویی با ایران در عرصه‌های مختلف را ندارند.

امام‌جمعه کوهدشت ضمن انتقاد از جریانى که علی‌رغم این جنایت‌ها همچنان به دنبال مذاکره با آمریکا هستند، عنوان کرد: خط سازش و منفعل بدانند که ملت ایران هرگز از اهداف امام (ره)، شهیدان عزیز و راه نورانی رهبر معظم انقلاب کوتاه نخواهند آمد.

وی تصریح کرد: استکبار هرگز نسبت به کینه دیرینه‌اش، کوتاه نخواهد آمد و متأسفانه این خیال خام است که بعضی تصور می‌کنند که استکبار حق ملت ایران را به رسمیت بشناسد ما حقمان را با مقاومت، سازش‌ناپذیری و انقلابی گری خواهیم گرفت.

طهماسبی گفت: ملت بزرگ ایران منسجم‌تر، مقاوم‌تر و با مدیریت جهادی و انقلابی، در این مسیری که امام (ره) برای ما گشوده و هم‌اکنون مقام معظم رهبری هدایت این مسیر الهی و مردمی را بر عهده دارد، با بصیرت و مقاومت، این دیو هفت‌سر را با زانو درخواهیم آورد و ان‌شاءالله صبح پیروزی نهایی در سایه عزت، بسیار نزدیک است.

انتهای پیام/