×

هرکجا ما انقلابی عمل نکردیم ضربه خوردیم

  • کد نوشته: 8277
  • تیر ۲۴, ۱۳۹۷
  • ۰
  • دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شهرستان سلسله : هرکجا ما انقلابی عمل نکردیم ضربه خوردیم انقلابی عمل کردن توجه به نصرت الهی است. به گزارش نیساخبر، دکتراحمد حقی در نشست تربیت و تعالی بسیجیان شهرستان سلسله اظهار داشت: از دیدگاه قرآن کریم، امداد خداوند به‌عنوان یک قانون و سنت الهی مطرح می‌گردد. وی با اشاره […]

    هرکجا ما انقلابی عمل نکردیم ضربه خوردیم
  • دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شهرستان سلسله : هرکجا ما انقلابی عمل نکردیم ضربه خوردیم انقلابی عمل کردن توجه به نصرت الهی است.

    به گزارش نیساخبر، دکتراحمد حقی در نشست تربیت و تعالی بسیجیان شهرستان سلسله اظهار داشت: از دیدگاه قرآن کریم، امداد خداوند به‌عنوان یک قانون و سنت الهی مطرح می‌گردد.

    وی با اشاره به آیۀ ۲۱ سورۀ مجادله گفت: خداوند در سورۀ مجادله آیۀ ۲۱ حکم کرده است که همانا من و پیامبرانم بر کافران و منافقان چیره خواهیم شد همانا خداوند قدرتمند شکست‌ناپذیر است.

    دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شهرستان سلسله با اشاره به سخن مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) عنوان کرد: امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) فرموده‌اند:‌ «کشورهای پیشرفته‌ی مادی عالم با نیروی انسانی زحمت‌کش و فعال خودشان که تنبلی را کنار گذاشتند و دنبال کار را گرفتند ولو در طلب دنیا، ولو درراه دنیا و برای پول، به خاطر پیگیری نیروی انسانی و توانایی‌های نیروی انسانی به یک نقطه‌ی اوجی رسیدند در همان مسئله‌ی مادی؛ این همان وعده‌ی الهی است.»

    وی با اشاره به تقواپیشگی بیان کرد: تقواپیشگی عامل عمده دیگر برای دریافت و کمک‌های الهی است، این مطلب در آیات بسیاری از قرآن کریم مشاهده می‌شود و انواع کمک‌ها وامداد پیرو آن قرار داده‌شده است.

    حقی با اشاره به اعتقادات قلبی خاطرنشان کرد: خداوند وعده داده و بر خود واجب کرده است که امداد خود را شامل انسان‌های اهل ایمان بنماید و پرواضح است که وعده خداوند تخلف‌ناپذیر است.

    وی با اشاره سورۀ إسرا آیۀ ۲۰ گفت: خداوند در سورۀ إسرا آیۀ ۲۰ می‌فرمایند: «هر یک از دو گروه (دنیاطلبان و آخرت طلبان) را از عطای پروردگارت، بهره و کمک می‌دهیم و عطای پروردگارت هرگز (از کسی) منع نشده است»

    انتهای پیام/

    منبع:خبرگزاری بسیج

     

     

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *