×

همایش‌ پیاده‌روی اربعین مانور سیاسی- مذهبی در عراق ایجاد کرد

  • اسفند ۲۷, ۱۳۹۶
  • ۰
  • دبیر ستاد مردمی اربعین استان لرستان با بیان اینکه پیاده‌روی اربعین یکی از بهترین همایش‌های شیعه در کل جهان بود گفت: این همایش بزرگ توانست مانور سیاسی، مذهبی، اجتماعی و فرهنگی در عراق ایجاد کند. به گزارش نیساخبر، حجت‌الاسلام هبت‌الله هاشمی ظهر امروز در مراسم تجلیل از فعالین رسانه‌ای پوشش خبری اربعین حسینی بابیان اینکه […]

    همایش‌ پیاده‌روی اربعین مانور سیاسی- مذهبی در عراق ایجاد کرد
  • دبیر ستاد مردمی اربعین استان لرستان با بیان اینکه پیاده‌روی اربعین یکی از بهترین همایش‌های شیعه در کل جهان بود گفت: این همایش بزرگ توانست مانور سیاسی، مذهبی، اجتماعی و فرهنگی در عراق ایجاد کند.

    خرم‌آباد|همایش‌ پیاده‌روی اربعین مانور سیاسی- مذهبی در عراق ایجاد کرد

    به گزارش نیساخبر، حجت‌الاسلام هبت‌الله هاشمی ظهر امروز در مراسم تجلیل از فعالین رسانه‌ای پوشش خبری اربعین حسینی بابیان اینکه اربعین امسال یکی از بهترین همایش‌های شیعه در کل جهان بود که توانست مانور سیاسی، مذهبی، اجتماعی و فرهنگی در عراق ایجاد کند اظهار داشت: اقدام خوبی که در این زمینه صورت گرفت فعالیت فضای رسانه‌ای بود؛ با توجه به اینکه جنگ امروز در فضای رسانه‌ای و مجازی است اگر بتوانیم خوب فرهنگ، تمدن، مسائل دینی و اجتماعی خود را معرفی کنیم توانستیم گوی سبقت را بگیریم.

    وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری تأکید دارد که فضای رسانه‌ای باید رشد یابد عنوان کرد: بنا است پس از تعطیلات نوروز شبکه‌های اجتماعی اقداماتی که در ایام اربعین انجام‌شده را اطلاع‌رسانی کنند، اقداماتی که در اربعین صورت گرفته تنها مختص به چند روز اربعین نبوده بلکه این تبلیغات باید در طول سال انجام شود.

    علی سبزی مسئول کمیته رسانه ستاد مردمی اربعین استان لرستان عنوان کرد: در راستای اطلاع‌رسانی اربعین دو کانال ستاد اربعین و کانال اطلاع رسانی اربعین در استان تشکیل شد که اهالی رسانه این کانال را دنبال کرده و اخباری که تهیه می‌شد را منتشر می‌کردند.

    وی افزود: گزارش‌های تصویری، مصاحبه و کلیپ‌هایی که در ایام اربعین تهیه می‌شد در این کانال‌ها  قرار می‌گرفت و رسانه‌های استان گزارش‌هایی را در رسانه‌های خود انتشار می‌دادند.

    مسئول کمیته رسانه ستاد مردمی اربعین استان لرستان عنوان کرد: در ایام اربعین  مصاحبه و گفتگو با مسئولان مواکب، گروه پشتیبانی و مسئولان استانی که در محل ستاد حاضر می‌شدند انجام می‌شد که اکثر اخبار در صفحه کشوری خبرگزاری‌های استان لرستان انتشار می‌یافت.

    وی بیان کرد: فعالیت گروه رسانه‌ای ستاد اربعین اقدامات خوبی انجام دادند به‌طوری‌که مطالب به زبان‌های روسی، عربی، انگلیسی و فارسی به‌روزرسانی و پست‌ها منتشر می‌شد به‌طوری‌که مسلمانان نیجریه دنبال کننده پست‌های ما بودند.

    سبزی تصریح کرد: خدمات‌رسانی خوبی در راستای ارائه اینترنت انجام و اقدام خوبی که صورت گرفت زیارت مجازی حرم امام رضا(ع) بود که مورد استقبال زائران به‌ویژه زائران غیر ایرانی قرار گرفت.

    انتهای پیام/

     منبع:تسنیم

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *