×

هیچ گونه اعتصابی بین کامیون داران لرستانی نداریم/ بارگیری تمام کامیون ها طی امروز

  • کد نوشته: 8336
  • مرداد ۱, ۱۳۹۷
  • ۰
  • مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: اعتصابی در بین رانندگان لرستانی نداریم و امروز همه رانندگان بارنامه های خود را تحویل گرفته و بارگیری می کنند. به گزارش  نیساخبر“عباس شرفی دقایقی قبل در گفتگو با خبرنگار لرستان خبر اظهار داشت: هم اکنون به همراه همکاران در حال گشت زنی در کمربندی به سمت پایانه و سپس […]

    هیچ گونه اعتصابی بین کامیون داران لرستانی نداریم/ بارگیری تمام کامیون ها طی امروز
  • هیچ گونه اعتصابی بین کامیون داران لرستانی نداریم/ بارگیری تمام کامیون ها طی امروز

    مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: اعتصابی در بین رانندگان لرستانی نداریم و امروز همه رانندگان بارنامه های خود را تحویل گرفته و بارگیری می کنند.

    به گزارش  نیساخبر“عباس شرفی دقایقی قبل در گفتگو با خبرنگار لرستان خبر اظهار داشت: هم اکنون به همراه همکاران در حال گشت زنی در کمربندی به سمت پایانه و سپس آزادراه خرم زال هستیم که همه چیز عادی و روند عادی بین کامیون داران برقرار است.

    وی با بیان اینکه هیچ گونه اعتصابی در بین رانندگان لرستانی نداریم، عنوان کرد: امروز همه رانندگان بارنامه های خود را تحویل گرفته و بارگیری می کنند.

    مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان ادامه داد: تاکنون ۹۰ درصد مطالبات و مزایای در نظر گرفته شده برای کامیون داران عملی شده است.

    شرفی تصریح کرد: ۱۰ درصد مابقی شامل سختی و زیان آور بودن شغل راننده هاست که منتظر مصوبه مجلس شورای اسلامی بوده و در مجلس هم در حال بررسی است.

    انتهای پیام/

     

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *