×

واکنش کارگردان برجسته کشور به برگزاری رزمایش خدمت بسیجیان/ مجید مجیدی: خدمت داوطلبانه به مستضعفان را نمی توان قیمت گذاری کرد

  • کد نوشته: 9021
  • شهریور ۱۹, ۱۳۹۷
  • ۰
  • مجید مجیدی کارگردان برجسته کشورمان در پیامی با بیان اینکه خداوند برکت را در قدم های جهادگران گذاشته، گفت: خدمت داوطلبانه به مستضعفان را نمی توان قیمت گذاری کرد، دست گیری از نیازمندان شرط سعادتمندی در دنیا و آخرت است، امیدوارم جهادگران بسیجی حضور قلب و اخلاص را در تمام عمر حفظ کنند. به گزارش […]

    واکنش کارگردان برجسته کشور به برگزاری رزمایش خدمت بسیجیان/ مجید مجیدی: خدمت داوطلبانه به مستضعفان را نمی توان قیمت گذاری کرد
  • مجید مجیدی کارگردان برجسته کشورمان در پیامی با بیان اینکه خداوند برکت را در قدم های جهادگران گذاشته، گفت: خدمت داوطلبانه به مستضعفان را نمی توان قیمت گذاری کرد، دست گیری از نیازمندان شرط سعادتمندی در دنیا و آخرت است، امیدوارم جهادگران بسیجی حضور قلب و اخلاص را در تمام عمر حفظ کنند.

    به گزارش نیساخبر؛ رزمایش خدمت تحت عنوان رزمایش اقتدار محمد رسول‌الله ۲ توسط گردان‌های بیت‌المقدس سراسر کشور از روز جمعه آغاز شد و تا ۲۸ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

    در این رزمایش که با حضور بیش از ۷۰۰ هزار از نیروهای داوطلب بسیجی در استان‌های سراسر کشور برگزار می‌شود، قرار است اقدامات جهادی مختلفی در سطح شهرها و روستاهای محروم و دورافتاده انجام گیرد.

    در حال حاضر و تا به امروز ۱۹ استان لرستان، بوشهر، همدان، هرمزگان، گیلان، یزد، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، ایلام، گلستان، قم، کهکیلویه و بویراحمد، اردبیل، خراسان شمالی، سمنان، زنجان، قزوین، البرز و مرکزی در این رزمایش شرکت کرده‌اند و طی روزهای آینده نیز بسیجیان سایر استان‌های کشور به رزمایش خدمت و اقتدار می‌پیوندند.

     

    همین اقدام پسندیده موجب شده تا موج حمایتی از برگزاری این رزمایش پس از فعالان مجازی و کاربران شبکه های اجتماعی به بدنه های مختلف مردمی و حتی هنرمندان رسیده و از برگزاری این رزمایش حمایت کنند.

     

    یکی از این هنرمندان نیز مجید مجیدی کارگردان برجسته کشورمان در پیامی با بیان اینکه خداوند برکت را در قدم های جهادگران گذاشته، گفت: خدمت داوطلبانه به مستضعفان را نمی توان قیمت گذاری کرد، دست گیری از نیازمندان شرط سعادتمندی در دنیا و آخرت است، امیدوارم جهادگران بسیجی حضور قلب و اخلاص را در تمام عمر حفظ کنند.

     

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *