×

وجود ۷۰۰۰ عنوان کتاب در انتشارات و کتابفروشی ستارگان آسمان

  • بهمن ۱, ۱۳۹۶
  • ۰
  • مدیر انتشارات و کتابفروشی ستارگان آسمان گفت: هفت هزار عنوان کتاب با موضوعات متنوع در کتابفروشی ستارگان آسمان موجود است.   به گزارش نیساخبر“علی سیاهپوش  اظهار داشت: انتشارات و کتابفروشی ستارگان آسمان نزدیک به سه سال است که فعالیت خود را در استان لرستان آغاز کرده و کتب بسیار ارزشمندی در زمینه های دفاع مقدس، […]

    وجود ۷۰۰۰ عنوان کتاب در انتشارات و کتابفروشی ستارگان آسمان
  • وجود 7000 عنوان کتاب در انتشارات و کتابفروشی ستارگان آسمانمدیر انتشارات و کتابفروشی ستارگان آسمان گفت: هفت هزار عنوان کتاب با موضوعات متنوع در کتابفروشی ستارگان آسمان موجود است.

     

    به گزارش نیساخبر“علی سیاهپوش  اظهار داشت: انتشارات و کتابفروشی ستارگان آسمان نزدیک به سه سال است که فعالیت خود را در استان لرستان آغاز کرده و کتب بسیار ارزشمندی در زمینه های دفاع مقدس، انقلاب اسلامی، ادبیات، کودک و نوجوان، تاریخ، حوزه و دانشگاه، معارف اسلامی و… را منتشر و توزیع می کند.

    وی افزود: همچنین این کتابفروشی نمایندگی ناشران برتر کشور از جمله سوره مهر، بوستان کتاب، شهید کاظمی، عروج، موسسه پژوهشی امام خمینی(ره)، امیرکبیر و… در استان لرستان است.

    مدیر انتشارات و کتابفروشی ستارگان آسمان با بیان اینکه لوازم التحریر ایرانی اسلامی نیز در این کتابفروشی به فروش می رسد، ادامه داد: هفت هزار عنوان کتاب با موضوعات متنوع در کتابفروشی ستارگان آسمان موجود است.

    سیاهپوش به برپایی نمایشگاه در مدارس، دانشگاه ها، مناطق تفریحی و برخی شهرستان های استان توسط مجموعه ستارگان آسمان اشاره کرد و گفت: تاکنون چندین جلسه تخصصی کتاب نیز در این انتشارات برگزار شده است.

    انتهای پیام/

     منبع:لرستان خبر

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *