×

وحدت ملت ایران به پشتیبانی ولایت‌فقیه نقشه‌های آمریکا را ناکام گذاشت

  • بهمن ۲, ۱۳۹۶
  • ۰
  • امام‌جمعه سلسله گفت: وحدت و اتحادی که در بین ملت ایران به پشتیبانی ولایت‌فقیه وجود دارد نقشه‎های آمریکا را ناکام گذاشته است. به گزارش نیساخبر، حجت‌الاسلام سید سجاد موسوی ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی دهه فجر شهرستان سلسله با تأکید بر وحدت بین مسئولان و مردم اظهار داشت: وحدت مسئولان باهم و وحدت مردم با […]

    وحدت ملت ایران به پشتیبانی ولایت‌فقیه نقشه‌های آمریکا را ناکام گذاشت
  • امام‌جمعه سلسله گفت: وحدت و اتحادی که در بین ملت ایران به پشتیبانی ولایت‌فقیه وجود دارد نقشه‎های آمریکا را ناکام گذاشته است.

    موسوی امام جمعه سلسله

    به گزارش نیساخبر، حجت‌الاسلام سید سجاد موسوی ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی دهه فجر شهرستان سلسله با تأکید بر وحدت بین مسئولان و مردم اظهار داشت: وحدت مسئولان باهم و وحدت مردم با مسئولان امیدآفرین است و ناامیدی بدترین ضربه به‌نظام و حربه‌ای برای ایجاد تفرقه در جامعه است.

    وی افزود: در چهار دهه گذشته استکبار سیاه نمایی‌های زیادی علیه نظام اسلامی داشته است که همواره با وحدت مردم و رهبری هوشمندانه ولی امر مسلمین این سیاه نمایی‌ها ابتر مانده‌اند.

    رئیس ستاد دهه فجر شهرستان سلسله با اشاره به حوادث ۱۱سپتامبر آمریکا عنوان کرد: آمریکا با دستاویز فراوان این حوادث را برای نفوذ خود و ضربه زدن به‌نظام اسلامی در منطقه خاورمیانه بیشتر کرد که تاکنون نتوانسته موفق شود و به حول و قوه الهی موفق نیز نخواهد شد.

    وی با اشاره به ناتوانی و مأیوس شدن آمریکا برای ضربه زدن از طریق حمله نظامی به ایران بیان کرد: آمریکا پس‌ازاین ناامیدی به دنبال تفرقه و ایجاد جریانات داخلی در کشور و ضربه زدن به مقبولیت و مشروعیت نظام است اما خوشبختانه تاکنون به دلیل وجود وحدت و اتحادی که در بین ملت ایران به پشتیبانی ولایت‌فقیه بوده ناکام مانده است.

    امام‌جمعه شهرستان سلسله تصریح کرد: برجام مقبولیت جهانی را به ایران برگرداند و آمریکا نمی‌تواند از این پیمان جهانی خارج شود چراکه خارج شدن آمریکا برابراست با بی‌اعتباری‌اش در جهان؛ آمریکا امروز به دنبال ناامنی سرمایه‌گذاری در ایران است که دهه فجر فرصتی مناسب برای بیان برکات نظام مقدس اسلامی است، دهه فجر نماد زیبای وحدت ملت برای نظام است و امروز باید بابیان برکات نظام این وحدت را با ارائه برنامه‌های متنوع و به‌دوراز کلیشه محکم‌تر کنیم.

    انتهای پیام/

    منبع:تسنیم

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *