×

ورزشکاران کاراته کا لرستانی خون اهداء کردند

  • کد نوشته: 9202
  • آبان ۲۱, ۱۳۹۷
  • ۰
  • ورزشکاران کاراته کا لرستانی با حضور در مرکز انتقال خون خرم‌آباد، خون اهداء کردند. به گزارش نیساخبر، اعضای کمیته فرهنگی هیئت کاراته لرستان با همکاری بسیج ورزشکاران،  هفتمین دوره اهدای خون را با هدف ترویج فرهنگ سبز ایثار و تحقق شعار «اهدای خون اهدای زندگی» برگزار کردند. در این مراسم که با حضور غلام قندی […]

    ورزشکاران کاراته کا لرستانی خون اهداء کردند
  • ورزشکاران کاراته کا لرستانی با حضور در مرکز انتقال خون خرم‌آباد، خون اهداء کردند.

    به گزارش نیساخبر، اعضای کمیته فرهنگی هیئت کاراته لرستان با همکاری بسیج ورزشکاران،  هفتمین دوره اهدای خون را با هدف ترویج فرهنگ سبز ایثار و تحقق شعار «اهدای خون اهدای زندگی» برگزار کردند.

    در این مراسم که با حضور غلام قندی رئیس هیئت کاراته استان و با مشارکت کمیته های هیئت کاراته استان در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد؛ رئیس هیئت کاراته لرستان ضمن تشکر از حضور ورزشکاران هیات کاراته، بر مشارکت ورزشکاران در برنامه های خیرخواهانه و کمک به همنوع تاکید کرد و اینگونه برنامه ها را ایجاد فرصتی مناسب برای بالا بردن فرهنگ مشارکت در بین جوانان دانست.

    این برنامه به همت علی مدثری مسئول کمیته فرهنگی استان و با هماهنگی ریاست هیات کاراته انجام شد که با استقبال خوبی مواجه شد.

    بر اساس این گزارش،  هیئت کاراته استان لرستان با برنامه های متنوع علمی، فرهنگی و مذهبی در ردیف هیئت های برتر و پیشرو در اداره ورزش و جوانان استان لرستان قرار دارد که شعار مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر «تحصیل، تهذیب و ورزش» از سوی جوانان را سرلوحه برنامه های خود قرار داده است.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *