×

ورود بزرگترین محموله واکسن کرونا به لرستان

  • کد نوشته: 15358
  • شهریور ۱۴, ۱۴۰۰
  • ۰
  • رئیس گروه بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به ورود بزرگترین محموله واکسن کرونا به این استان، گفت: با ورود این محموله، روند واکسیناسیون سرعت می‌گیرد.

    ورود بزرگترین محموله واکسن کرونا به لرستان
  • حمید مخیری  اظهار داشت: ۶۴۵ هزار و ۷۸۴ دُز واکسن کرونا وارد لرستان شده است.

    وی با بیان اینکه طبق آخرین آمار، ۶۰۷ هزار و ۹۳۹ دُز این واکسن‌ها تزریق شده است عنوان کرد: بیش از ۹۵ درصد واکسن‌هایی که وارد استان شده، تزریق شده است.

    رئیس گروه بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه درصد پوشش واکسیناسیون برای گروههای هدف در کل استان ۳۲.۷ درصد است افزود: شدت واکسیناسیون در فردا و هفته آینده قطعاً بیشتر خواهد شد.

    مخیری بیان داشت: تلاش می‌کنیم که تا صبح یکشنبه ۱۳۸ هزار دُز واکسن وارد استان کنیم، که این یکی از بزرگترین محموله‌های واکسن است که تا کنون وارد لرستان شده است.

    وی با تاکید بر اینکه این محموله، شامل ۱۰۸ هزار دُز واکسن «سینوفارم» و ۳۰ هزار دُز واکسن «آسترازنکا» است عنوان کرد: واکسن‌های «آسترازنکا» برای تکمیل دُز دوم افرادی است که دُز اول را تزریق کرده اند و منتظر دُز دوم واکسن بودند.

    رئیس گروه بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه ۱۰۸ هزار دُز واکسن «سینوفارم» نیز برای تکمیل دُز دوم و اضافه آنها برای متولدین سنی ۱۳۵۰ به بعد تزریق خواهند شد گفت: الان بیش از ۸۰ تا ۸۵ درصد گروه‌ها و افراد واجد شرایطی که طبق پروتکل‌ها و نامه‌هایی که از طرف وزارت بهداشت به ما ابلاغ شده، را تلاش کرده ایم واکسینه کنیم.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *